اعلام جزئیات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران

به گزارش وبلاگ بیازیان، محمدخانی با بیان اینکه اصحاب رسانه مانند هر سال با مراجعه به سامانه تهران من می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند به ذکر جزئیات و نحوه انجام این درخواست پرداخت و ادامه داد: خبرنگاران باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی بخش نام و نام خانوادگی، وارد قسمت خبرنگار هستم شده و پس از آن مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در این قسمت بارگذاری نمایند.

اعلام جزئیات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران

سخنگوی شهرداری تهران، جزئیات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 وبلاگ بیازیان را اظهار داشت.

به گزارش تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران از شروع ثبت نام طرح ترافیک وبلاگ بیازیان در سال 1402 اطلاع داد و گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک وبلاگ بیازیان و کارت بلیت خبرنگاری سال 1402 از 21 اسفندماه امسال شروع و تا 31 فروردین 1402 ادامه دارد.

محمدخانی با بیان اینکه اصحاب رسانه مانند هر سال با مراجعه به سامانه تهران من می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند به ذکر جزئیات و نحوه انجام این درخواست پرداخت و ادامه داد: وبلاگ بیازیان باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی بخش نام و نام خانوادگی، وارد قسمت خبرنگار هستم شده و پس از آن مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در این قسمت بارگذاری نمایند.

سخنگوی شهرداری تهران اضافه نمود: بعلاوه اصحاب رسانه و متقاضیان باید در سامانه جامع رسانه های کشور e-resaneh.ir ثبت نام شده باشند.

وی تأکید کرد: به منظور تسریع تخصیص فرآیند صدور کارت بلیت خبرنگاری، اهالی رسانه فقط می توانند یا برای طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام نمایند.

به گفته محمدخانی؛ به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام داده اند، اما سهمیه این طرح از سوی رسانه محل کارشان به آنها تخصیص پیدا نکند، به صورت اتوماتیک کارت بلیت خبرنگاری تعلق می گیرد.

سخنگوی شهرداری تهران اظهار داشت: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری امسال تا زمان انتها تخصیص سهمیه های سال 1402 اعتبار خواهد داشت.

منبع: عصر ایران

به "اعلام جزئیات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید