انتظار بی فایده شکوری و سمیعی برای تمدید قرارداد با بازیکنان

به گزارش وبلاگ بیازیان، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و احمد نورالهی جزو شاخص ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شوند که قرارداد آنها تا سرانجام فصل جاری رقابت های لیگ برتر به اتمام می رسد.

انتظار بی فایده شکوری و سمیعی برای تمدید قرارداد با بازیکنان

باشگاه پرسپولیس در حالی خواستار تمدید قرارداد آنها شده است که تا به امروز به طور میانگین حدود 35 درصد از قراردادهای اعضای این تیم را پرداخت نموده است تا با عدم توجه آنها به درخواست ابراهیم شکوری معاون اجرایی و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روبرو گردد.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس به طور قطعی از جمع سرخپوشان جدا می گردد ا سال آینده در الاهلی قطر بازی کند. احمد نورالهی نیز به شدت از شرایط تیم ناراضی است تا این بازیکن هم مذاکره با باشگاه را برای تمدید قرارداد به زمان دیگری موکول کند تا او نیز با توجه به حضور در تیم ملی ایران به آنالیز پیشنهاد خود از لیگ ستارگان قطر مشغول گردد.

قرار بود وحید امیری دیگر بازیکن ملی پوش پرسپولیس نیز قراردادش را پس از دربی 95 پایتخت که با برد یک بر صفر این تیم مقابل استقلال تهران همراه بود، تمدید کند اما امیری نیز از شرایط اقتصادی باشگاه راضی نیست تا از حضور در ساختمان باشگاه فعلا سر باز بزند.

شکوری که در روزهای اخیر بیشترین صحبت ها را درباره تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم انجام داده است از انتقال کنعانی زادگان به قطر اظهار بی اطلاعی نموده و تمدید قرارداد با سایر بازیکنان را منوط به واکنش مثبت آنها برای مذاکرات نموده است.

به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس منتظر دریافتی جدید بابت قراردادهای خود هستند تا سپس پای میز مذاکره برای افزایش مبلغ قرارداد در راستای ماندن درج جمع شاگردان یحیی گل محمدی بنشینند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتظار بی فایده شکوری و سمیعی برای تمدید قرارداد با بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار بی فایده شکوری و سمیعی برای تمدید قرارداد با بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید