برزگر: قدمم برای پرسپولیس خوب بود ، عجله ای برای بازی ندارم

به گزارش وبلاگ بیازیان، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود که برای بازی کردن با لباس این تیم عجله ای ندارد.

برزگر: قدمم برای پرسپولیس خوب بود ، عجله ای برای بازی ندارم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بیازیان، آریا برزگر در مورد حضورش با پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال این مسابقات گفت: خدا را شکر که تجربه خوبی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردم و افتخار می کنم که کنار تیم عظیم پرسپولیس توانستم به فینال این مسابقات برسم.

وی ادامه داد؛ فکر می کنم قدمم برای پرسپولیس خوب بود و از این امر راضی هستم. نشان دادیم که در اوج ناامیدی می گردد امیدوار بود و به موفقیت رسید. خوشبختانه تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی با جان و دل برای پرسپولیس کار کردند تا دل طرفداران شاد گردد.

مهاجم جوان پرسپولیس درباره شرایط این تیم پس از اعلام محرومیت آل کثیر و قبل از بازی حساس با النصر عربستان گفت: واقعا خیلی سختی کشیدیم، وقتی اعلام شد AFC آل کثیر را محروم نموده شرایط سختی را تجربه کردیم. در جریان بازی هم 10 نفره شدیم که کارمان بسیار سخت شد، اما دیدید که بازیکنان باغیرت پرسپولیس چطور النصر را شکست دادند و به فینال رسیدیم.

برزگر اضافه نمود: از همان روزی که به قطر رفتیم با خودمان عهد کردیم که آخرین تیمی باشیم که از این کشور بیرون می رویم. خدا را شکر توانستیم به این هدف رسیده و فینالیست شویم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش چه زمانی فرصت بازی کردن برای پرسپولیس به او می رسد؟ گفت: هنوز خیلی جوانم و برای بازی کردن برای پرسپولیس جا دارم. واقعا هیچ عجله ای برای بازی کردن ندارم و می دانم کادرفنی در زمان درست به من میدان می دهد.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: بیشتر از اینکه دوست داشته باشم بازی کنم، می خواهم تیم نتیجه بگیرد و دل طرفداران شاد گردد. فعلا بازی کردن من ملاک نیست، هرچند باعث افتخارم است که باعث شادی طرفداران شوم.

برزگر درباره اینکه رفتار بازیکنان قدیمی و عظیمتر پرسپولیس با او به عنوان جوانترین عضو تیم چگونه است؟ گفت: خوشبختانه برخورد خوبی با من می گردد. وقتی سرمربی در تلویزیون بیان کرد همه تیم از سیدجلال به عنوان عظیمتر تا برزگر به عنوان جوانترین بازیکن تیم زحمت کشیدند، خیلی راضی شدم. فضای پرسپولیس طوری است که من بازیکن جوان احساس غریبی نمی کنم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان عظیم پرسپولیس با من بسیار خوب رفتار می نمایند و اصلا دنبال تخریب بازیکن جوان نیستند. اتفاقا همواره من را هدایت می نمایند تا روز به روز بهتر شوم. راضیم که در چنین جوی و چنین تیمی بازی می کنم.

مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران در مورد اینکه فضای تیم جوانان با پرسپولیس چقدر متفاوت است؟ مطرح نمود: تیم های پایه ایران جایی است که یک فوتبالیست می تواند خودش را مطرح کند. هرچه دارم از حضور در تیم های پایه است. حضور در تیم جوانان باعث شد به پرسپولیس برسم و از این قضیه راضیم. وقتی در تیم مثل پرسپولیس تمرین یا بازی می کنم می توانم در تیم جوانان هم تاثیر بیشتری داشته باشم. تجربه حضور در پرسپولیس باعث می گردد تا بتوانم به تیم جوانان هم یاری کنم.

اگر در انتها گفت: یک سال دیگر می توانم برای تیم جوانان ایران بازی کنم و بعد از آن شرایط بازی در تیم امید ایران را دارم. امیدوارم در هر شرایط و هر سنی بتوانم به فوتبال کشورم خدمت و یاری کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برزگر: قدمم برای پرسپولیس خوب بود ، عجله ای برای بازی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزگر: قدمم برای پرسپولیس خوب بود ، عجله ای برای بازی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید