خبرنگاران نیکبخت واحدی: سعادتمند را نمی شناسم

به گزارش وبلاگ بیازیان، تهران- خبرنگاران- بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: احمد سعادتمند مدیرعامل جدید این باشگاه را نمی شناسم و نمی توانم درباره اش اظهار نظر کنم.

خبرنگاران نیکبخت واحدی: سعادتمند را نمی شناسم

علیرضا نیکبخت واحدی که برای پی گیری مساله شخصی در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود درباره آخرین شرایط تیم استقلال، اضافه نمود: خیلی وقت است که به باشگاه نرفته ام حتی برای دریافت مطالباتم از این باشگاه، نماینده ام به باشگاه رفت.

وی اضافه نمود:البته نتوانستم طلبم را بگیرم و آن را بخشیدم.

نیکبخت واحدی ادامه داد: مدیران باشگاه بیشتر از یک سال در این سمت دوام نمی آورند و این دلیل اصلی برای باقی ماندن مسائل این تیم است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره جدایی اش از یک تیم دسته یکی که سرمربیگری آن را رضا عنایتی بر عهده دارد نیز گفت: مسئله ای برای ادامه همکاری با عنایتی نداشتم و تنها به دلایل شخصی از ادامه همکاری انصراف دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلش برای فوتبال تنگ نشده است نیز مطرح کرد: مگر می گردد بازیکن فوتبال باشید و دلتان برای فوتبال تنگ نگردد هم اکنون مدرسه فوتبال دارم و برای انتقال تجربیاتم به نوجوانان تمام کوشش خود را بکار می گیرم البته امیدوارم هرچه سریع تر با عنوان مربی به فوتبال بزرگسالان باز گردم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نیکبخت واحدی: سعادتمند را نمی شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیکبخت واحدی: سعادتمند را نمی شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید