رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، مراقب تعلیق باشند!

به گزارش وبلاگ بیازیان، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن دریافت نکرده اند، اطلاع داد.

رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، مراقب تعلیق باشند!

به گزارش ایسنا، مرتضی ضامنی درباره این تصمیم گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده اند مصوب شده است به همین دلیل سامانه ایران من در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام ها را شروع نموده و به صورت دوره ای گزارش های آن به ما ارائه می گردد.

وی اضافه نمود: مقرر شد آن دسته از رانندگانی که تا به امروز علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق ننموده اند پروانه فعالیتشان تعلیق گردد و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که اقدام نمایند و در فرآیند واکسیناسیون شرکت نمایند البته در حوزه تاکسیرانی درصد این افراد زیاد نیست و درحال حاضر در حدود 4 یا 5 درصد رانندگان هستند که واکسن دریافت ننموده اند.

ضامنی ادامه داد: از هفته گذشته محدودیت ها و ممنوعیت فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند در شهر های مختلف اعمال شده و امیدواریم اندک افرادی که به جای مانده اند نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پاسخ به سوالی درباره اعمال محدودیت در تعداد مسافران در تاکسی ها و سایر محدودیت ها برای تاکسی ها همزمان با پیک ششم کرونا گفت: بر اساس مصوبات ستادملی کرونا محدودیت های قبلی همچنان به قوت خود باقی است و شهرداری ها هم باتوجه به اینکه تعداد مسافر تاکسی ها از 4 نفر به 3 نفر کاهش پیدا نموده است باید مبنای محاسبه و معین نرخ کرایه تاکسی را برمبنای 3 مسافر معین نمایند تا رانندگان هم دچار زیان نشوند.

وی تاکید نمود: اگر راننده تاکسی پروتکل های بهداشتی از جمله سوارکردن حداکثر 3مسافر را رعایت نکند تخلف است. مردم و مسافران هم باید در این زمینه خودشان همکاری و از سوار شدن بیش از سه مسافر ممانعت و این گونه تخلف ها را به سازمان های تاکسیرانی تحت نظر شهرداری ها اعلام نمایند تا در اسرع وقت و با اولویت به اینگونه شکایت ها رسیدگی گردد.

منبع: فرارو

به "رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، مراقب تعلیق باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، مراقب تعلیق باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید