مخالفت فرماندار نیویورک با اعزام نیروهای فدرال با هدف سرکوب اعتراضات

به گزارش وبلاگ بیازیان، فرماندار ایالت نیویورک با اعزام نیروهای فدرال به این ایالت با هدف سرکوب اعتراضات مخالفت نموده است.

مخالفت فرماندار نیویورک با اعزام نیروهای فدرال با هدف سرکوب اعتراضات

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بیازیان به نقل از رویترز، اندریو کومو فرماندار نیویورک گفت: در جریان مذاکره با دونالد ترامپ به او گفتم که این ایالت قادر است تا افزایش جرم و جنایت در نیویورک سیتی را کنترل و مدیریت کند.

بر اساس این گزارش، اظهارات فرماندار نیویورک پس از آن است که ترامپ تهدید نموده است نیروهای فدرال را به بعضی شهرهای آمریکا از جمله نیویورک اعزام خواهد نمود.

فرماندار نیویورک اضافه کرد: من همین طور گفتم که در شرایط کنونی ایالت نیویورک می تواند شرایط را مدیریت و کنترل کند. نیازی به دخالت فدرال نداریم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه طرحی را برای اعزام ماموران فدرال به سایر شهرهای این کشور با هدف سرکوب اعتراضات اعلام نموده است.

طرح جدید ترامپ برای اعزام ماموران فدرال به سایر شهرهای آمریکا در حالی اعلام شده است که اعتراضات گسترده اخیر به شدت شانس وی را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر کاهش داده است.

مقام های فدرال آمریکا کوشش زیادی را برای سرکوب اعتراضات شروع نموده اند و ترامپ بارها معترضان را اوباش و اراذل خوانده است.

ترامپ گفت: امروز اجرای یک قانون فدرال را در شهرهای مختلف آمریکا اعلام می کنم، شهرهایی که هدف جرم خشونت آمیز قرار گرفته اند. چاره ای جز دخالت نداریم آن هم با توجه به آمار بالای تلفات در بعضی شهرها. خونریزی باید متوقف گردد.

این طرح شامل استقرار ماموران فدرال در شهرهای مختلف آمریکا برای یاری به نیروهای پلیس محلی است.

پیش از این مقام های ارشد بعضی ایالت های آمریکا به شدت مخالفت خود را با این تصمیم ترامپ اعلام نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مخالفت فرماندار نیویورک با اعزام نیروهای فدرال با هدف سرکوب اعتراضات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت فرماندار نیویورک با اعزام نیروهای فدرال با هدف سرکوب اعتراضات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید