مراکز واکسیناسیون اورژانس در تاسوعا و عاشورا فعال هستند ، استقرار آمبولانس و موتورلانس در 18 هیئت عظیم عزاداری تهران

به گزارش وبلاگ بیازیان، سرپرست اورژانس کشور گفت: مرکز واکسیناسیون اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا، آدینه و شنبه همانند روزهای عادی فعال هستند.

مراکز واکسیناسیون اورژانس در تاسوعا و عاشورا فعال هستند ، استقرار آمبولانس و موتورلانس در 18 هیئت عظیم عزاداری تهران

به گزارش وبلاگ بیازیان، پیمان صابریان، سرپرست اورژانس کشور در مصاحبه با وبلاگ بیازیان درباره فعالیت مراکز واکسیناسیون در روزهای عاشورا و تاسوعا و تعطیلات پس از آن اظهار کرد: 17 مرکز واکسیناسیون اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا و آدینه و شنبه همانند روزهای عادی فعال هستند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: باید توجه داشت که نوبت دوم تزریق واکسن بعضی افراد تاسوعا و عاشورای حسینی است و این افراد نگران گذشت زمان تزریق دوز دوم نباشند و مراکز واکسیناسیون اورژانس پذیرای این افراد است.

صابریان اعلام کرد: پایگاه های واکسیناسیون اورژانس تهران با تمام ظرفیت در تاسوعا، عاشورا و روزهای تعطیل با تمام ظرفیت پای کار هستند و تزریق واکسن را انجام می دهند.

سرپرست اورژانس کشور درباره خدمت رسانی نیروهای اورژانس به عزاداران حسینی اظهار کرد: آمبولانس ها و موتورلانس های اورژانس در 18 هیئت عظیم مرکز و هیئت های عظیم در سایر استان ها حضور دارند و به عزاداران حسینی خدمت رسانی می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "مراکز واکسیناسیون اورژانس در تاسوعا و عاشورا فعال هستند ، استقرار آمبولانس و موتورلانس در 18 هیئت عظیم عزاداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز واکسیناسیون اورژانس در تاسوعا و عاشورا فعال هستند ، استقرار آمبولانس و موتورلانس در 18 هیئت عظیم عزاداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید