مشخصات کلیدی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ لو رفت

به گزارش وبلاگ بیازیان، اگرچه وان پلاس مدت ها قبل یک ساعت هوشمند راهی بازار نموده، ولی هنوز این شرکت با برند نورد چنین کاری انجام نداده است. روز گذشته شرکت چینی وان پلاس تصویری از ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ را برای بازار هند منتشر کرد که این یعنی تا چند روز آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. حالا به لطف یکی از افشاگران مشهور، می توانیم به مشخصات کلیدی این ساعت بپردازیم.

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ لو رفت

به گفته این افشاگر، مقدار کلی ساعت به 45.2 میلی متر می رسد. نمایشگر مبتنی بر پنل AMOLED است که رزولوشن 368 در 448 و رفرش ریت 60 هرتز را ارائه می دهد. بعلاوه یک طرح شماتیک از ساعت موردنظر هم منتشر نموده که مطابق با طرح های فاش شده از آن است.

در زمینه ورزش، ظاهرا این ساعت از 105 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می نماید و برای سلامت زنان هم قابلیت های گوناگونی را ارائه می دهد. در رابطه با ظرفیت باتری هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی گفته می گردد با هر بار شارژ می تواند تا 10 روز دوام بیاورد که این یعنی از عمر باتری بالایی بهره می برد.

در گزارش های قبلی آمده بود که ساعت وان پلاس نورد واچ از سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور پایش ضربان قلب و قابلیت آنالیز شرایط خواب بهره می برد. از دیگر ویژگی های احتمالی آن می توانیم به پشتیبانی از بلوتوث 5.2 هم اشاره کنیم. قرار است این ساعت در رنگ های مشکی، سفید و طلایی با قیمت بین 63 تا 103 دلار راهی بازار هند گردد. هنوز معین نیست که آیا این ساعت راهی دیگر بازارها هم می گردد یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید