مصلح : بی عدالتی است که قهرمان نیم فصل یا تیم بالای جدول قهرمان مسابقات گردد، لیگ برتر تعطیل گردد بهتر است

به گزارش وبلاگ بیازیان، شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد با وقفه فعلی لیگ برتر فوتبال، بهتر است این مسابقات تعطیل گردد.

مصلح : بی عدالتی است که قهرمان نیم فصل یا تیم بالای جدول قهرمان مسابقات گردد، لیگ برتر تعطیل گردد بهتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بیازیان، با تعطیلی لیگ برتر فوتبال به خاطر شیوع ویروس کرونا، بیشتر بازیکنان و مربیان لیگ برتر در قرنطیه خانگی در منزل خود، به تمرینات اختصاصی می پردازند تا از فرم بدنی خود خارج نشوند که شایان مصلح، مدافع تیم سپاهان هم یکی از آنهاست.

مصلح درباره آخرین شرایط خود و سپاهان در سال جدید، به خبرنگار ورزشی وبلاگ بیازیان گفت: شرایط زندگی با شیوع ویروس کرونا به هم ریخته و این موضوع، گریبان فوتبال ما را هم گرفته است. ما فوتبالیست ها تحت تأثیر این موضوع هستیم و فعلاً بازی ها و تمرینات تمام تیم ها تعطیل است. بسیاری از مردم اطلاع ندارند چه زمانی باید به چرخه زندگی برگردند و این مسئله مشکل ساز شده است.

وی ادامه داد: فوتبالیست ها باید زودتر بدانند که رقابت ها از چه زمانی آغاز می گردد و چه زمانی به خاتمه می رسد تا تمرینات آماده سازی خود را آغاز نمایند و در فرم مسابقات قرار بگیرند.

مدافع سپاهان با اشاره به زمان اعلام شده به بازیکنان این تیم برای آغاز تمرینات گفت: به ما گفته شده بود که تمرینات از پنجم فروردین آغاز می گردد و ما مجبور شدیم به اصفهان سفر کنیم، اما دوباره اعلام کردند نمی توانیم تمرین کنیم و متأسفانه شرایط سختی داریم. اگر قرار است بازی ها لغو گردد، به ما اعلام نمایند تا به شهرهای خود برگردیم و در خانه بمانیم.

مصلح در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است با آغاز لیگ، خللی در نتیجه گیری تیم های بالای جدولی ایجاد می گردد یا خیر، اظهار داشت: قطعاً خللی به وجود می آید. چون با این شرایط که لیگ حدود یک ماه تعطیل شده، بیشتر بازیکنان از فرم بدنی خود خارج شده اند و هر چقدر هم در خانه اختصاصی تمرین نمایند، نمی تواند مانند تمرینات گروهی باشد.

وی آغاز زودهنگام لیگ برتر را دور از ذهن دانست و گفت: اگر 15 اردبیهشت بازی ها آغاز گردد، در زمان مناسب به خاتمه نخواهد رسید که این موضوع، سردرگمی خاصی در فوتبال ما ایجاد نموده است. بیشتر لیگ های معتبر جهان هم تعطیل هستند و احساس می کنم تا هفت هشت روز آینده، تصمیمی جهانی درباره این موضوع گرفته می گردد.

مدافع سپاهان در مورد اینکه آیا با این شرایط، با نیمه تمام ماندن لیگ برتر موافق است یا خیر، بیان نمود: از روز اول که ما بازیکنان با تیم های خود قراداد بستیم، دوست داشتیم بازی کنیم و لیگ را به خاتمه برسانیم. می خواستیم تیمی که شایسته است، قهرمان گردد و فکر می کنم هیچ بازیکنی دوست ندارد لیگ ناتمام بماند.

اگر قرار است بازی ها بدون تماشاگر باشد یا یک روز لیگ برگزار گردد و چهار روز دیگر تعطیل گردد، بهتر است لیگ تعطیل گردد. چون بازیکنان تکلیف خود را می دانند.، مصلح ضمن بیان این جمله توضیح داد: اگر قرار باشد اعلام نمایند مسابقات در یک تاریخ انجام گردد و دوباره لغو گردد، شرایط سخت تر خواهد شد. امیدوارم در این خصوص تصمیم گیری نمایند و بازی ها سریع تر آغاز گردد.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد در صورت نیمه تمام ماندن لیگ، پرسپولیس باید به عنوان قهرمان معرفی گردد، گفت: در جهان قانون به این شکل است که اگر مسابقات نیمه تمام بماند، لیگ بدون قهرمان به خاتمه برسد. اگر قرار باشد قهرمان نیم فصل یا تیم بالای جدول قهرمان گردد، بی عدالتی ایجاد می گردد. باید منتظر تصمیم نهایی فیفا باشیم و بهتر است پیرو تصمیمی باشیم که فدراسیون جهانی فوتبال برای همه لیگ های جهان می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصلح : بی عدالتی است که قهرمان نیم فصل یا تیم بالای جدول قهرمان مسابقات گردد، لیگ برتر تعطیل گردد بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصلح : بی عدالتی است که قهرمان نیم فصل یا تیم بالای جدول قهرمان مسابقات گردد، لیگ برتر تعطیل گردد بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید