مورد عجیب دو خواهر دوقلو که همه را حیرت زده کرد

به گزارش وبلاگ بیازیان، دو خواهر دوقلوی همسان هر دو در پنج سال گذشته از نشانه ها و عوارض ابتلا به سرطان رنج برده اند، اما نکته عجیب این است که تنها یکی از آن ها به این بیماری مرگبار مبتلاست. در 25 اکتبر 2017 تعیین شد که سوفی واکر 16 ساله به تومور ویلمز، نوعی سرطان کلیه، مبتلاست و بعد از آن یک دوره شیمی درمانی چهار هفته ای را شروع کرد.

مورد عجیب دو خواهر دوقلو که همه را حیرت زده کرد

به گزارش روزیاتو، در پنج سال اخیر بعد از تشخیص ابتلای سوفی به این بیماری مرگبار، او چهار بار با عود کردن بیماری اش روبرو شده در حالی که دو بار اعلام شده بود بدن وی عاری از سلول های سرطانی است. در این مدت، خواهر دوقلویش، مگان، نیز بسیاری از علائم و عوارض مشابه این بیماری را حس نموده است. بعد از اینکه بدنبال مشکلاتی در معده و شکم و احساس درد، تعیین شد که سوفی به سرطان کلیه مبتلاست، مگان نیز علائم مشابهی را تجربه کرد، مانند درد در معده و پشت، رنگ پریدگی و حتی کاهش وزن.

مادر این دو خواهر، ربکا واکر اهل ادینبورو، اسکاتلند، در این باره می گوید: وقتی برای اولین بار ابتلای سوفی تشخیص داده شد، مگان نیز تمام نشانه ها را داشت. مردم همواره می گفتند که او همواره بیمار به نظر می رسد و حتی از خواهرش رنگ پریده تر بود. هر آزمایشی که روی این کره خاکی باشد روی او صورت گرفته است و مطلقاً هیچ مسئله ای در خصوص او وجود ندارد. خیلی عجیب است. بعد از 27 هفته شیمی درمانی اولیه، سوفی تا ژانویه 2020 از سلول های سرطانی خلاص شده بود، وقتی که یک ام آر آی روتین نشان داد که موضوعی نگران کننده در ستون فقرات او وجود دارد.

بعد از مشاوره با پزشک تعیین شد که سرنگی که وارد تومور اولیه سوفی شده بود کمی تغییر موقعیت داده و سلول های سرطانی را به دیگر نقاط بدن او منتقل نموده است. بعد از سه هفته رادیوتراپی، در دسامبر 2021 بار دیگر شاهد بازگشت سرطان به بدن سوفی بودیم و در دسامبر 2022 گفته شد که بدن او عاری از سرطان است. اما سه ماه پیش بود که بار دیگر به سوفی اطلاع داده شد سرطانش بازگشته است.

ربکا در این باره می گوید: یک روز رفتیم که از سوفی آزمایش بگیریم و به وسیله مشاور به ما گفته شد که هیچ احساسی در آن نقطه دارد. اما روز بعد، بار دیگر ما را فرا خواندند. تمام مشاوران گفتند که نتایج خوب نیستند و او آغاز به گریه کرد. سوفی صورت او را دید و فرو ریخت، برای اولین بار در شش سال گذشته.

جیمی واکر 44 ساله، پدر سوفی، همراه با سوفی اتاق پزشک را ترک کرد تا او را دلداری دهد، در این حین ربکا در اتاق ماند تا سوالات بیشتری از پزشک بپرسد. بعد از آن گفته شد که او می تواند به یاری تیمی از پزشکان، تومور را از ستون فقراتش بیرون بیاورد. علیرغم این امید، سوفی هنوز با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می نماید و مگان دقیقاً همین احساسات را دارد.

ربکا در این مورد می گوید: مگان نمی تواند زندگی کند اگر سوفی نباشد. ما خانواده بزرگی هستیم و همه در پی یاری به هم هستند و مگان به شدت با مشکل روبرو بوده است. سوفی و مگان هشت خواهر و برادر دیگر دارند که بزرگ ترین آن ها 20 ساله و کوچکترین شان 8 ماهه است. پزشکان گفته اند که این احساس مشترک درد و ناراحتی به دوقلو بودن این دو باز می شود هر چند بسیار عجیب است.

منبع: فرارو

به "مورد عجیب دو خواهر دوقلو که همه را حیرت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب دو خواهر دوقلو که همه را حیرت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید