نقطه تاریک مربیگری یحیی گل محمدی!

به گزارش وبلاگ بیازیان، سعید اخباری سرمربی جوان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس با تعریف و تمجید از این تیم و مثال زدن بازیکنی مانند سیدجلال حسینی برای بازیکنانش صحبت هایش را آغاز کرد و پرسپولیس را فینالیست آسیا و سید جلال را یکی از متعصب ترین بازیکنان این تیم خواند.

نقطه تاریک مربیگری یحیی گل محمدی!

ماشین سازی در حالی در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر دو بر یک از پرسپولیس شکست خورد که کادرفنی و بازیکنان این تیم نسبت به گل دوم پرسپولیس اعتراض داشتند. ماشین سازی که با چنگ و دندان یک امتیاز از پرسپولیس گرفته بود در دقایق پایانی وقت های اضافه گل دوم را درحالی دریافت کرد که دقایقی قبل از دریافت این گل، به دلیل مصدومیت بازیکنانشان توپ را به بیرون زده بودند. طبق روال فوتبال حرفه ای، بازیکنان پرسپولیس باید توپ را به رسم بازی جوانمردانه به حریف می دادند، اتفاقی که رخ نداد، هر چند این موضوع قانون نیست و تنها جنبه اخلاقی دارد.

بازیکنان پرسپولیس این کار را نکردند و همان توپ تبدیل به گل شد تا سعید اخباری که تا قبل از بازی به تعریف و تمجید تیم پرسپولیس پرداخته بود در نشست بعد از بازی بگوید گل دوم پرسپولیس ناجوانمردانه به ثمر رسید و باعث باخت ما شد.

پس از بازی بازیکنان پرسپولیس از گل دومی که زدند دفاع کردند؛ عالیشاه گفت تیم ما در آن لحظه به گل نیاز داشت و نیازی نبود ما توپ را بیرون بزنیم! یا دیگر بازیکن پرسپولیس آشکارا گفت تیم های دیگر هم بودند همین کار را می کردند تا توجیهی نسبت به گلی که زدند داشته باشند.

شاید از گل محمدی که یک زمان به عنوان خوش اخلاق ترین بازیکنان ایران از او یاد می شد انتظار می رفت از بازیکنانش بخواهد توپ را به تیم حریف بدهند، اما او هم که مدت هاست، هم از نوع بازی و هم از نتیجه گیری تیمش تحت فشار است اینکار را نکرد تا پرسپولیس به سه امتیاز حساس خانگی برسد.

سرخپوشان سه امتیاز را گرفتند و شرایط خود را در جدول سروسامان دادند، اما شاید این بازی نقطه تاریکی بر دوران مربیگری گل محمدی باشد؛ تیمی که بازی جوانمردانه را رعایت نکرد، اما به پیروزی رسید، اما قطعاً هر اتفاقی در این فوتبال حکایتی دارد، حکایتش هم به پایان فصل بازمی شود روز هایی که شاید ماشین سازی به همین یک امتیاز نیاز برای بقا در لیگ نیاز داشته باشد؛ یا پرسپولیس با همین دو امتیازی که گرفت قهرمان لیگ برتر شود.

میزان

منبع: فرارو

به "نقطه تاریک مربیگری یحیی گل محمدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه تاریک مربیگری یحیی گل محمدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید