اتلتیکو به دنبال جبران شکست سنگین دور رفت، تیم کلوپ منتظر قطعی شدن صعود

به گزارش وبلاگ بیازیان، اتلتیکومادرید و لیورپول با انگیزه های مضاعف برابر حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت.

اتلتیکو به دنبال جبران شکست سنگین دور رفت، تیم کلوپ منتظر قطعی شدن صعود

به گزارش وبلاگ بیازیان، هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری 8 ملاقات آغاز می گردد؛ ملاقاتهایی که از حساسیت بالایی برخوردار است چون باعث خواهد شد تیم های زیادی صعود خودشان را قطعی نمایند.

ﺳﻪشنبه 11 آذر 1399

لوکوموتیو مسکو-سالزبورگ

اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ

حساس ترین ملاقات این گروه در مادرید برگزار می گردد جایی که اتلتیکومادرید باید در خانه به ملاقات بایرن مونیخ برود تا شکست خرد نماینده 4 بر صفر در ملاقات رفت را جبران کند. تیم مادریدی در هفته های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و با توجه به اینکه بایرن غایبانی برای این ملاقات دارد، بهترین فرصت است که تیم دیگو سیمئونه بتواند فرایند پیروزیهای متوالی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان را قطع کند و شانس خود را برای صعود از گروه افزایش دهد. تیم فلیک که این هفته توانست اشتوتگارت را در خانه خودش شکست دهد و موقعیت خود را در صدر جدول بهبود ببخشد، به دنبال یک آغاز خوب برای آخرین ماه میلادی است.

شاختار-رئال مادرید

مونشن گلادباخ-اینتر

رئال مادرید به دنبال جبران شکست ابتدای هفته برابر آلاوس و ملاقات رفت برابر شاختار است. برد دور قبل برابر اینتر باعث شد تا تیم زین الدین زیدان در شرایط خوبی برای صعود باشد. کریم بنزما بار دیگر در فهرست رئال مادرید است و می تواند تیمش را در این ملاقات همراهی کند. باید دید ادن هازارد در این ملاقات رئال را همراهی می نماید یا خیر.

در دیگر ملاقات این گروه اینتر که عملکرد صعیفی در این فصل لیگ قهرمانان داشته است برابر مونشن گلادباخ بازی خواهد نمود و آخرین امیدهای خود را در این رقابت ها جست و جو می نماید. تیم آلمانی در طرف مقابل در صورت رجحان گام بلندی برای صعود بر خواهد داشت.

پورتو-منچسترسیتی

مارسی-المپیاکوس

شاگردان پپ گواردیولا در صورتی که بخواهند سرگروه شوند و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شوند باید بتوانند این ملاقات را برنده شوند و یا حداقل به یک امتیاز بسنده نمایند. قهرمان فصل قبل لیگ پرتغال که مهدی طارمی را در اختیار دارد، تنها باخت این فصل خود در اروپا را در بازی رفت برابر سیتی متحمل شد. سیتی این هفته بعد از رجحان پرگل برابر برنلی نشان داد باخت مقابل تاتنهام را فراموش نموده است.

لیورپول-آژاکس

آتالانتا-میتیلند

لیورپول این هفته برابر برایتون دو امتیاز از دست داد و متوقف شد و قبل از این ملاقات نیز برابر آتالانتا باخته بود تا هوادارانش را نگران شرایط خود کند. تیم یورگن کلوپ برای عبور از این بحران کوتاه مدت احتیاج به شکست دادن آژاکس هلند در خانه خود دارد تا بتواند صعود خود را به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کند. البته این ملاقات برای تیم هلندی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این تیم با آتالانتا 7 امتیاز دارد و جدال برای صعود از این گروه بسیار نزدیک و حساس دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اتلتیکو به دنبال جبران شکست سنگین دور رفت، تیم کلوپ منتظر قطعی شدن صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکو به دنبال جبران شکست سنگین دور رفت، تیم کلوپ منتظر قطعی شدن صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید