لاپورتا، کومان را بلاتکلیف گذاشت؛ مهلت 15 روزه برای پیدا کردن سرمربی نو!

به گزارش وبلاگ بیازیان، یک رسانه اسپانیایی مدعی شده که رئیس باشگاه بارسلونا به سرمربی هلندی این تیم گفته دو هفته دیگر به او خواهد گفت که می تواند به کارش ادامه دهد یا نه!

لاپورتا، کومان را بلاتکلیف گذاشت؛ مهلت 15 روزه برای پیدا کردن سرمربی نو!

به گزارش وبلاگ بیازیان، شبکه TV3 اسپانیا گفت که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در جلسه ای که روز گذشته (سه شنبه) با رونالدو کومان داشت، او را درباره امکان ادامه دادن به کارش به اسم سرمربی کاتالان ها بلاتکلیف گذاشته است.

طبق اعلام این رسانه کاتالان؛ لاپورتا به کومان گفته به او 15 روز مهلت دهد تا فکر کند اما در واقع او این مهلت را برای مذاکره با سایر گزینه های خود خواسته است که ظاهراً پپ گواردیولا هم یکی از آنهاست. به نظر می رسد لاپورتا امیدوار است که گواردیولا با فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه منچسترسیتی تصمیم به ترک این تیم بگیرد و به این ترتیب بتواند او را به بارسلونا برگرداند.

اگر لاپورتا در این دو هفته مهلتی که درخواست نموده بتواند با گزینه های مدنظرش برای راهنمایی بارسلونا به توافق برسد، کومان برکنار خواهد شد، در غیر اینصورت مرد هلندی به کارش ادامه خواهد داد.

این در حالیست که راب یانسن، مدیربرنامه های کومان در خاتمه جلسه اول مرد هلندی با لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه، گفت به ماندن سرمربی سابق تیم ملی هلند در نوکمپ امیدوار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لاپورتا، کومان را بلاتکلیف گذاشت؛ مهلت 15 روزه برای پیدا کردن سرمربی نو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاپورتا، کومان را بلاتکلیف گذاشت؛ مهلت 15 روزه برای پیدا کردن سرمربی نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید