استفاده از بازیکنان با استعداد و جوان و خرید های منطقی در بازار جابجایی

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس در بازی های خانگی خود در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته است.

استفاده از بازیکنان با استعداد و جوان و خرید های منطقی در بازار جابجایی

به گزارش وبلاگ بیازیان، پرسپولیس در 24 ملاقات اخیر خود در لیگ برتر و در استادیوم آزادی مغلوب رقبا نشده است. با انتها هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس با کسب 32 امتیاز و میانگین امتیازی 2.15 در جایگاه دوم جدول ایستاد. نکته قابل توجه به عملکرد تیم گل محمدی به بازی های خانگی برمی شود؛ آنها با کسب 6 برد، 2 تساوی و 20 امتیاز برترین میزبان رقابت های لیگ برتر هستند.

هرچند در تمام بازی های خانگی تنها دو تیم گل گهر سیرجان و طرفدار پیروز شدند در نیم فصل اول مسابقات و در استادیوم آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند. با این حساب پرسپولیس 62٪ امتیازات لیگ جاری را در خانه کسب نموده است . لازم به ذکر است آخرین باخت خانگی سرخ ها در استادیوم آزادی به تاریخ 17 مرداد 1399 و باخت یک بر صفر مقابل ذوب آهن لوکا بوناچیچ در هفته 28 لیگ 19 برمی شود تا سرخ ها در 24 ملاقات اخیر خود در لیگ برتر و در استادیوم آزادی مغلوب رقبا نشده باشند.

پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر پیروز شد تیم فجرسپاسی را در آزادی شکست دهد که یحیی گل محمدی در اقدامی جالب یک بازیکن جوان را برای نخستین بار راهی میدان کرد. آن هم درحالی که یحیی معمولا کمتر به بازیکنان جوان در پرسپولیس میدان داده و همین موضوع نشان می دهد که عمری چه عملکرد خوبی داشته که توانسته نظر مساعد یحیی را جلب کند.

به هر روی دقیقه 81 بازی با فجر بود که محمد عمری به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد و در مدت زمان حضور در زمین عملکرد خوبی داشت و تکنیکش را نشان داد. عمری متولد 21 اسفند 1378 است و در پست وینگر چپ و راست و مهاجم توپ می زند. شماره 80 فعلی تیم سرخپوشان درست مثل مهدی عبدی، بازیکن آموزشگاه پرسپولیس بوده و با توجه به آنکه نظر گل محمدی را جلب کرد مدتی است با تیم بزرگسالان تمرین می نماید و برای نخستین بار مقابل فجر به میدان رفت. عمری رسما از مسابقات آسیایی سال گذشته و پیش از اعزام تیم به هند برای مرحله گروهی به فهرست پرسپولیس اضافه شد. البته او پیش تر و با توجه به درخشش در رده امیدهای سرخ ها پیشنهاداتی نیز داشت. تکنیک و سرعت بالا مهمترین ویژگی های بازیکن جوان پرسپولیس است؛ او فصل گذشته با به ثمر رساندن 12 گل در رده دوم برترین گلزنان امیدهای تهران ایستاد و با اختلاف یک گل، آقای گلی را از دست داد.

استقلال با این 2 امتیاز انضباطی هم نتوانست به رکورد تاریخی برانکو در لیگ برتر دوره هفدهم برسد، برانکو با پرسپولیس در لیگ برتر دوره هفدهم با 11 برد، 3 مساوی و یک باخت در نیم فصل 36 امتیاز همراه 27 گل زده و 6 گل خورده بیلان عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشت. در این مسابقات پرسپولیس صاحب بیشترین برد، بیشترین گل زده، برترین تفاضل گل و برترین امتیاز در نیم فصل اول لیگ های 16 تیمی شد.

البته استقلال فرهاد مجیدی در آمار مربوط به گلهای خورده و بی شکستی از برانکو در دوره هفدهم مسابقات لیگ برتر پیشی گرفت. اما برترین بیلان عملکرد یک تیم در نیم فصل های لیگ برتر 16 تیمی در مجموع نیم فصل اول و نیم فصل دوم متعلق به تیم فوتبال پرسپولیس مانده است، پرسپولیسی ها سال گذشته در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر با کسب 37 امتیاز ناشی از 11 برد و 4 مساوی رکورد شایسته ای در این عرصه ثبت کردند. در میان نیم فصل های اول هم پرسپولیس برانکو با 36 امتیاز رکورددار است و استقلال فرهاد مجیدی با یک امتیاز کمتر، در آستانه شکستن این رکورد متوقف شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استفاده از بازیکنان با استعداد و جوان و خرید های منطقی در بازار جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از بازیکنان با استعداد و جوان و خرید های منطقی در بازار جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید