بردن تیم های ایرانی کار سختی است، السد شانس قهرمانی دارد

به گزارش وبلاگ بیازیان، ژاوی هرناندس، شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از رویارویی تیمش با تیم سپاهان اصفهان گفت: همه می دانند تیم های ایرانی چقدر قدرتمند هستند و بازی ما در برابر سپاهان پیچیده خواهد بود. من بازی این تیم در برابر العین را تماشا کردم و از رجحان 4 بر صفر سپاهان شگفت زده شدم.

بردن تیم های ایرانی کار سختی است، السد شانس قهرمانی دارد

وی با بیان اینکه السد با تمام توان به مصاف سپاهان خواهد رفت اضافه کرد: بازی در لیگ قهرمانان آسیا ما را هیجان زده نموده و ما در برابر النصر آغاز خوبی را داشتیم و پیروزی در برابر سپاهان می تواند فرایند ما را بهبود ببخشد.

سرمربی تیم فوتبال السد با تمجید از بازیکنان خود اضافه کرد: السد بازیکنان عالی در اختیار دارد و ما باید در همه بازی ها برنده شویم.من فشردگی بازی های السد مسابقات باشگاهی قطر و نیز لیگ قهرمانان آسیا را دوست دارم چراکه باعث می گردد ما قدرتمندتر شویم.

ژاوی بار دیگر به قدرت تیم های ایرانی اشاره نمود و اضافه کرد: شکست دادن تیم های ایرانی کار دشواری است زیرا این تیم ها توانمندی های بسیار بالایی دارند و امیدوارم السد به فینال لیگ قهرمانان برسد و قهرمان این لیگ گردد. باوجود سختی این رقابت ها و گروه تیم ما، السد شانس قهرمانی در این رقابت ها را دارد و ما برای همه بازی ها آماده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بردن تیم های ایرانی کار سختی است، السد شانس قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردن تیم های ایرانی کار سختی است، السد شانس قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید