برگزاری دومین استارت آپ ویکند گردشگری خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ بیازیان، دومین رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند گردشگری در استان خراسان شمالی در فرهنگسرای بجنورد اجرا خواهد شد.

برگزاری دومین استارت آپ ویکند گردشگری خراسان شمالی

استارتاپ ویکند رویدادی آموزشی-تجربی بوده که در 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت نمایندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، هواداران استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک همدیگر را دیدار نموده و طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح نموده و از طریق تشکیل گروه، آنها را اجرا می نمایند. در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می گردد، اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد تنها اجرا است.

دومین رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند گردشگری در استان خراسان شمالی از تاریخ 29 مرداد تا دوم شهرویور سال جاری در محل فرهنگسرای بجنورد اجرا می گردد.

حبیب یزدان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت:

با توجه به تجربه برگزاری اولین رویداد و آشنایی بیش از پیش افراد با چنین رویدادهایی، استقبال خوبی در بین علاقه مندان به ویژه دانشجویان و ایده پردازان صورت خواهد گرفت و نکته جالب توجه این که ایده های برتر مقرر است در رویداد ملی استارتاپ که در مهر ماه سال جاری برگزار می گردد، وارد رقابت شوند.

تقویت قصد، انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسب و کار از اهداف این گردهمایی است.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "برگزاری دومین استارت آپ ویکند گردشگری خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین استارت آپ ویکند گردشگری خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید