بهترین اقامتگاه های بوم گردی تنکابن

به گزارش وبلاگ بیازیان، تنکابن یکی از شهرهای شمالی کشورمان ایران است که سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. درست است که تنکابن یک شهرستان در استان مازندارن می باشد، اما جاذبه های خارق العاده ای در دل خود دارد که نباید آن ها را دست کم گرفت. به همین خاطر، عده زیادی از خانواده های ایرانی تصمیم دارند تا در اولین فرصت برای یک شب هم که شده در تنکابن اقامت داشته باشند و از هوای بکر، منظره های طبیعی تنکابن و سبک زندگی مردم محلی آن جا لذت ببرند. در نگاه اول، ممکن است که یک هتل پنج ستاره را برای اسکان مناسب بدانید. اما به طور حتم نمی دانید که لذت اقامت در اقامت گاه بوم گردی در تنکابن بیشتر از اقامت در یک هتل چندین و چند طبقه است. با ما همراه باشید تا ابتدا به بایدها و نبایدهای انتخاب اقامتگاه بوم گردی شمال بپردازیم، سپس بهترین اقامتگاه بوم گردی در تنکابن شمال ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی تنکابن

لذت سفر به تنکابن را با انتخاب بهترین اقامت گاه بوم گردی چند برابر کنید!

اگر تا به حال، تنها جاده های دوهزار و سه هزار شمال کشور را برای رسیدن به دریای آبی و ساحل دلنواز می پیمودید، از خیلی از لذت ها غافل بودید! چرا که تنها با پیمودن راستا شمال کشور، لذتی از محیط زیست و سبک بومی آن جا نبرده اید. تنکابن جاذبه های زیادی دارد که با چند ساعت گردش در داخل آن نمی توانید جاهای دیدنی نظیر دشت دریاسر، آب معدنی فلکده و تخت سلیمان را ببینید و در بطن طبیعت بکر آن به ماجراجویی بپردازید. همچنین فضاهای قدیمی شهرهای شمالی حس و حال خودشان را دارند که کافی است زمان بیشتری را برای گشت و گذار در آن ها اختصاص بدهید. با توجه به این همه زیبایی در سفر به تنکابن در شمال، حیف نیست که خودتان را در یک اتاق چند تخته پنهان بکنید و از لذت تماشای نفسگیر مناظر سبزرنگ غافل شوید؟! انتخاب بهترین اقامت گاه بوم گردی در تنکابن به شما یاری می نماید تا بکر ترین و آرامش بخش ترین اقامت را با قیمتی مناسب و به صرفه در شمال داشته باشید و در نهایت، از سفر کوتاه مدت خود، بیشترین لذت را تجربه کنید.

درباره اقامت گاه بوم گردی جانا چه می دانید؟

هیچ چیز بهتر از این نیست که در سفر درون شهری به تنکابن، چندین روز در دل طبیعت سبز رنگ جنگل نفس بکشید و از سر شوق زندگی کنید. خوشبختانه اقامت گاه بوم گردی جانا همان اقامتگاهی است که پس از درختان و زمین های سر سبز ابتدای جاده دوهزار قرار گرفته است. پس به خوبی متوجه شده اید که این اقامت گاه بوم گردی شمال ایران، تفرجگاه دنجی برای افراد خاص است. غیر از منظره عالی که حیاط دلباز و حوض فیروزه ای اقامتگاه بوم گردی جانا دارد، با غذاهای بسیار لذیذ و خوش طعمی از شما و همسفران تان پذیرایی می گردد. به همین دلیل، شما دوست دارید اقامت خود را در جانا طولانی تر کنید. البته نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی اقامتگاه جانا به ییلاق نوشا، مرداب نشتارود و بام شهسوار سبب شده تا این اقامتگاه مورد انتخاب بسیاری از مسافران و علاقه مندان به بوم گردی قرار بگیرد.

لذت سفر به تنکابن را با اقامت در اقامتگاه بوم گردی جانا بیشتر کنید!

با ورود به این اقامتگاه، از بوی کاهگل و چوب بکار رفته در ساختار کلبه پرستو مدهوش می شوید و دوست دارید تا زمانی که بیدار هستید، همین بوی مطبوع و نوستالژی را استشمام کنید. کلبه پرستو در اقامت گاه بوم گردی جانا دقیقا به سبک خانه های شمالی ساخته شده است. به همین خاطر، راحت تر از قبل می توانید چند روزی را به سبک زندگی مردم شمال زندگی کنید و لذت ببرید. ناگفته نماند که این اقامت گاه بوم گردی در تنکابن یک سوئیت 25 متری با ظرفیت 7 نفر دارد که از تلفیقی از چوب کاج و آجر است.

یک شب اقامت لبریز از آرامش در اقامت گاه بوم گردی جانا از آن شما است

اقامتگاه بوم گردی جانا دارای یک کلبه 35 متری و یک سوئیت 25 متری است و به ترتیب برای اقامت 8 نفر و 7 نفر مناسب می باشد. درست است که درخانه خودتان روی تخت خواب، تمام شب را سپری می کنید، اما باز هم لذت گذراندن شب در تشک و پتو را تجربه نکرده اید. در اقامت گاه بوم گردی جانا می توانید در تشک های دست بافت نرم و پتوی تمیز، لذت بیشتری از استراحت شبانه خود ببرید و ساده زیستی را تمرین کنید. اما همه چیز در این جا به انتها نمی رسد. همه چیز برای پذیرایی تمام و کمال از شما وجود دارد. شما عزیزان با ورود به این اقامت گاه بوم گردی در تنکابن می توانید از غذاهای محلی خوش رنگ و لعاب تنکابن میل کنید و از تجربه جدیدتان از زندگی در اقامت گاه بوم گردی در شبکه های اجتماعی بنویسید.

در کلبه پرستو و سوئیت اقامتگاه جانا در تنکابن چه امکاناتی وجود دارد؟

به علت اینکه تنکابن جاذبه های طبیعی زیادی دارد، به همان نسبت اقامت گاه بوم گردی تنکابن شمال هم بیشتر است. از دیدگاه مسافران، سکوت اقامتگاه بوم گردی جانا به دل می نشیند و برای رسیدن به آن، لازم نیست تا از مناطق صعب العبور گذر کنید. با ورود به این اقامت گاه که بعنوان بهترین اقامتگاه تنکابن در شمال ایران شناخته می گردد، می توانید از سوئیت یا کلبه پرستو بهره ببرید. کلبه پرستو به انواع وسایل به روز سرمایش و گرمایش، یک تخت خواب دو نفره در طبقه بالا، یک تخت خواب دو نفره در طبقه پایین و یک سرویس کف خواب تمیز مجهز می باشد. اگر دوست داشته باشید، می توانید سوئیت سرخه را انتخاب کنید که مانند کلبه پرستو، تمامی امکانات لازم برای سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال را دارد و دارای یک تخت خواب دو نفره و چندین سرویس کف خواب می باشد.

در اقامت گاه بوم گردی جانا از زندگی رویایی خود لذت ببرید!

با گذر از جنگل های سبز و خوش منظر دو هزار به احتمال زیاد دل تان می خواهد تا برای یکبار هم که شده در خانه های کاهگلی لحظاتی را در دل طبیعت بگذرانید. خوشبختانه اقامت گاه بوم گردی جانا در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است. کافی است کمی دقیق تر به اول جاده دوهزار نگاه کنید تا کلبه گلی و دوست داشتنی پرستو در جانا را ببینید و خودتان را برای یک تجربه دل انگیز و غیر قبال وصف آماده کنید. چرا که اقامت گاه بوم گردی جانا در تنکابن شمال کشورمان، درست در دل طبیعت دل انگیز و خوش منظر دوهزار و سه هزار واقع شده است. ضروری است این نکته را بگوییم تا مطمئن باشید که اقامتگاه بوم گردی جانا از بهترین اقامتگاه های بوم گردی در تنکابن شمال ایران می باشد.

منبع: همگردی

به "بهترین اقامتگاه های بوم گردی تنکابن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اقامتگاه های بوم گردی تنکابن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید