جعجع: قدرت فعلی کنار برود و در لبنان انتخابات زودرس برگزار گردد

به گزارش وبلاگ بیازیان، رئیس حزب القوات اللبنانیه که از چهره های شناخته شده نزدیک به غرب و سعودی است، اعلام نمود هدفش تغییر قدرت کنونی در لبنان و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی است.

جعجع: قدرت فعلی کنار برود و در لبنان انتخابات زودرس برگزار گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بیازیان، سمیر جعجع رئیس حزب القوات اللبنانیه لبنان خواهان برگزار انتخابات مجلسی زودهنگام بر اساس قانون فعلی این کشور و تغییر اکثریت مجلسی شد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری لبنان دیبیت، رئیس حزب القوات اللبنانیه وابسته به جریان غربگرای 14 مارس در ادامه گفت، هدفش کنار زدن قدرت فعلی در لبنان است.

حزب القوات اللبنانیه در آشوب های دو روز اخیر در لبنان نقش گسترده ای داشت و رسانه های لبنانی این حزب را به همراه بعضی طرف های دیگر در حمله به وزارتخانه ها اعلام کردند.

در همین زمینه، ولید جنبلاط رئیس حزب التقدمی الاشتراکی (سوسیالیست ترقی خواه) که نیز از همین جریان 14 مارس است، خواهان اسقاط و محاکمه دولت حسان دیاب، نخست وزیر لبنان شد.

جنبلاط یکشنبه (دیروز) طی مصاحبه به وسیله تلویزیون گفت که دولت فعلی باید ساقط شده و محاکمه گردد. این دولت را باید در داخل مجلس سرنگون کرد.

پیش از این تحلیلگران مسائل لبنان از دو اهرم فشار راه اندازی آشوب و استعفای وزرا بر حسان دیاب نخست وزیر لبنان برای استعفا خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جعجع: قدرت فعلی کنار برود و در لبنان انتخابات زودرس برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعجع: قدرت فعلی کنار برود و در لبنان انتخابات زودرس برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید