خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: موقعیت های خوبی مقابل سپاهان از دست دادیم

به گزارش وبلاگ بیازیان، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در ملاقات با تیم سپاهان تیم ما موقعیت های خوبی داشت که از دست دادیم.

خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: موقعیت های خوبی مقابل سپاهان از دست دادیم

میودراگ رادولوویچ شامگاه پنجشنبه بعد از تساوی تیمش در شهرآورد اصفهان در نشست خبری گفت: ملاقات سختی را با تیم سپاهان پشت سرگذاشتیم و به دلیل اینکه در ابتدای بازی گل خوردیم بازی برای ما کمی مشکل شد ولی در کل تیم ما بهتر بازی کرد و موقعیت های بیشتری داشت.

وی گفت: در این ملاقات سعی ما بر این بوده با بازی ترکیبی گل بزنیم و در این راستا فرصت های خوبی با تصاحب توپ به دست آوردیم که از بین رفت.

وی گفت: دراین ملاقات3 موقعیت خوبی گلزنی توسط بازیکنان تیمم به دست آوردیم که با بی دقتی بازیکنان از بین رفت و مهمتر اینکه در ادامه یک پنالتی نیز رای تیم ما گرفته نشد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اینکه در بازی قبلی تیم ما با استقلال تهران گلی که تیم ما دریافت کرد در موقعیت آفساید بود گفت: در این ملاقات هم یک پنالتی درست برای تیم ما گرفته نشد و باید در این زمینه مسوولان باشگاه پیگیری نمایند چرا داوری ها این گونه به ضرر تیم ما ست.

وی توضیح داد: بازیکنان تیم من مثل شیر در این ملاقات بازی کردند و در ادامه لیگ برتر یقین دارم که پیروز هستند.

رادولوویچ با بیان اینکه در تیم ذوب آهن همه بازیکنان شانس بازی دارند گفت: بهترین ها در فهرست 11 نفره تیم قرار می گیرند و بازی خواهند کرد با این حال در این ملاقات در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از بازیکنان امروز رضایت دارم چون شرایط ما با تیم مقابل تفاوت داشت.

وی اضافه کرد: اگر پنالتی تیم ما گرفته می شد می توانستیم بازی را ببریم و نمی خواهم در خصوص تیم حریف حرفی بزنم.

ملاقات ذوب آهن و سپاهان اصفهان از ساعت 16:15 امروز در استادیوم فولاد شهر اصفهان برگزار گردید و در انتها 90 دقیقه این ملاقات با تساوی یک بر یک انتها یافت.

هم اکنون تیم ذوب آهن با 22 امتیاز در رتبه یازدهم و تیم سپاهان نیز با 37 امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: موقعیت های خوبی مقابل سپاهان از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ذوب آهن: موقعیت های خوبی مقابل سپاهان از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید