مشکل رضا اسدی و پرسپولیس به کجا رسید؟

به گزارش وبلاگ بیازیان، رضا اسدی فصل قبل عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس نداشت با این وجود او برای تمدید قرارداد خواهان مبلغ بالای شده بود که مسوولان باشگاه با آن موافقت نکردند.

مشکل رضا اسدی و پرسپولیس به کجا رسید؟

رضا اسدی یکی از چهره هایی بود که در ابتدای حضورش در فوتبال ایران خیلی ها از او به عنوان یک پدیده یاد می کردند. او در نفت تهران به فوتبال ایران معرفی گردید، اما در سایپای علی دایی به یک چهره تبدیل شد. او حتی زمانی که سیدحسین حسینی در حال افزایش ارتقای رکورد گل نخوردن در فوتبال ایران بود، در بازی مقابل استقلال با ضربه سر دروازه او را باز کرد تا نامش بیش از پیش بر سر زبان ها بیافتد.

شرایط و فیزیک بدنی او، مقدار دوندگی و جنگدنی این بازیکن در وسط زمین، قدرت شوتزنی و سرزنی، مشارکت در حمله و دفاع از جمله شاخصه هایی بود که باعث شد تا خیلی ها اسدی را به عنوان یک ستاره نوظهور در فوتبال ایران بدانند، اما اینگونه نبود.

اسدی در شرایطی که تیم های پرسپولیس، استقلال و حتی سپاهان را به عنوان مشتری خود می دید در اقدامی جالب راهی تراکتور شد، اما در آن تیم هم روز های خوبی را سپری نکرد و خیلی زود از جمع پرشور ها جدا شد و به لیگ اتریش رفت.

اسدی در سن پولتن تیم قعر جدولی هم روز های خوبی را پشت سر نگذاشت و بعضا به یک نیمکت نشین تبدیل شد تا دوران حضور او در فوتبال اروپا خیلی کوتاه باشد.

با این حال پس از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس و به علت نبودن بازیکن خوب در آن پست، مسوولان پرسپولیس اسدی را جذب کردند و حتی این بازیکن مبلغ زیادی را هم به عنوان پیش قرارداد از سرخپوشان دریافت کرد. او حتی شماره هشت را هم گرفت، اما نتوانست از فرصت حضور در پرسپولیس برای ابقای خود استفاده کند و عملکرد خوبی نداشت تا به در های خروجی نزدیک گردد.

اسدی حتی در تعدادی از مسابقات نیمکت نشین بود و کارشناسان اعتقاد داشتند که عمر حضور این بازیکن در پرسپولیس کوتاه خواهد بود.

اسدی ابتدا در لیست تمدیدی های پرسپولیس قرار نداشت، اما در پی ناکامی باشگاه در جذب محمد خدابنده لو و بازگرداندن احمد نوراللهی، گل محمدی خواهان تمدید قرارداد این بازیکن شد، اما اسدی بار دیگر خواهان مبلغی هنگفت برای تمدید قرارداد شد. باشگاه هر چه کوشش کرد او را برای تمدید متقاعد کند، اما این بازیکن حاضر نشد با باشگاه توافق کند تا جدایی اش از جمع سرخپوشان قطعی گردد.

باشگاه پرسپولیس در اقدامی درست راضی نشد به خواسته های بازیکنی تن در دهد تا در نهایت او راهی تیم دیگری گردد.

منبع: فرارو

به "مشکل رضا اسدی و پرسپولیس به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل رضا اسدی و پرسپولیس به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید