راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ بیازیان، سامانه سهیم (سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان) به منظور ارائه خدمات متمرکز ثبت احوال مبتنی بر اطلاعات خانواده افراد در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان در خراسان جنوبی

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: در راستای تحقق نظام هویت هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح خدمات سازمان ثبت احوال کشور ، سامانه سهیم (سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان) به منظور ارائه خدمات متمرکز ثبت احوال مبتنی بر اطلاعات خانواده افراد راه اندازی شد.

مهرآور اضافه نمود: در این درگاه اطلاعات خانواده افراد شامل (اطلاعات کامل فردی، اطلاعات کامل والدین، همسر و بچه ها) قابل مشاهده و بهره برداری بوده، بعلاوه خدمات ثبت نام کارت هوشمند ملی، درخواست تغییر نشانی، درخواست انتخاب نام، مدارک پیدا شده، درخواست صدور گواهی تجرد، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعیه های ثبت احوال و قوانین و مقررات ثبت احوال قابل مشاهده و بهره برداری است.

وی گفت:با همت سازمان ثبت احوال کشور در آینده نزدیک سایر خدمات به این سامانه اضافه نموده شده تا مردم بتوانند به سهولت به خدمات سازمان ثبت احوال کشور دست پیدا نمایند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه گفت: کاهش مراجعات، ارائه خدمات امن و راحت، تسریع در ارائه خدمات، افزایش کیفی و کمی خدمات، ارائه خدمات گسترده به عموم مردم، ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، سرعت در ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، تعامل بیشتر، افزایش امنیت در ارائه خدمات، کاهش هزینه و مقابله با مفاسد حضوری از مهم ترین مزایای این درگاه مفید است.

مهراور گفت: مراجعین می توانند با مراجعه به آدرس https://sahim.sabteahval.ir از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این سامانه به صورت موبایلی نیز در دسترس همه اقشار جامعه بوده و متقاضیان دریافت خدمات ثبت احوال می توانند با نصب نرم افزار یادشده به وسیله سایت سازمان از امکانات آن برخوردار شوند.

وبلاگ بیازیان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید