سازندگان الن ویک و مکس پین با همکاری شرکت چینی تنسنت بازی خواهند ساخت

به گزارش وبلاگ بیازیان، استودیو رمدی اینترتینمنت یک قرارداد کلی برای توسعه ، صدور مجوز و توزیع با تنسنت برای پروژه ای که با نام رمز ونگارد (Vanguard) شناخته می گردد، امضا نموده است. این پروژه قرار است به یک بازی تیراندازی کوآپ رایگان (فری تو پلی) ختم گردد که برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی معرفی شده است.

سازندگان الن ویک و مکس پین با همکاری شرکت چینی تنسنت بازی خواهند ساخت

طی این قرارداد، رمدی اینترتینمنت این بازی را به صورت جهانی منتشر خواهد نمود، در حالی که تنسنت بازی را برای بازارهای منتخب آسیایی بومی سازی و منتشر خواهد نمود. تنسنت بعلاوه نسخه موبایلی این اثر را توسعه و منتشر خواهد نمود.

تیرو ویرتالا، مدیرعامل رمدی اینترتینمنت، در بیانیه خبری خود درباره این قرارداد می گوید: ونگارد اولین بازی رمدی است که با سیستم کسب وکار بازی به عنوان سرویس (Games-as-a-Service) کار می نماید که به وسیله گروهی حرفه ای از تیم ما که در زمینه بازی های رایگان فعالیت دارند، توسعه داده خواهد شد. علاوه بر آثاری که نقطه قوت رمدی ساخته می شوند، ما اکنون در حال ساخت چیز نو و هیجان انگیزی برای فضای بازی های چندنفره تعاونی هستیم. توسعه توانمندی های ما برای بر عهده گرفتن مسئولیت های انتشار گام بعدی در توسعه شرکت ما است. ما برای این همکاری طولانی مدت با تنسنت هیجان زده هستیم و با اطمینان می توانیم بگوییم که برای حمایت از برنامه های جاه طلبانه ونگارد مناسب است. ونگارد یک فرصت جهانی است و تنسنت می تواند رمدی را در سطح بین المللی پشتیبانی کند و عملیات عرضه بازی در آسیا و بازارهای گوشی های همراه را رهبری کند.

در توضیحات این پروژه نوشته شده است:

این روزها استودیو رمدی به صورت موازی مشغول کار روی پروژه های مختلفی است. آن ها چندی پیش در جریان مراسم گیم اواردز از دنباله مورد انتظار بازی آلن ویک رونمایی کردند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان الن ویک و مکس پین با همکاری شرکت چینی تنسنت بازی خواهند ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان الن ویک و مکس پین با همکاری شرکت چینی تنسنت بازی خواهند ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید