سهرابیان: قایقرانی حمایت گردد، می تواند رنکینگ ایران در المپیک را ارتقا بدهد

به گزارش وبلاگ بیازیان، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در صورت حمایت، می توانیم رنکینگ ایران را در المپیک ارتقا دهیم.

سهرابیان: قایقرانی حمایت گردد، می تواند رنکینگ ایران در المپیک را ارتقا بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بیازیان، علیرضا سهرابیان در حاشیه لیگ قایقرانی آب های آرام گفت: سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تا امروز تمام کوشش خود را برای یاری به فدراسیون داشت. همچنین از خانواده قایقرانی نیز تشکر می کنم که همراه باشگاه ها لیگ را برگزار کردند. ما سال جاری لیگ را با نام باشگاه ها دیدیم.

وی اضافه نمود: باشگاه ها با دیده شدن در رسانه ملی در این رشته ورود کردند و قایقرانی را به مردم معرفی کردند. امیدوارم قایقرانی به نحوی افتخار آفرینی کند که رنکینگ ایران را در المپیک ارتقا دهد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید نمود: با یاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش 8 تا 12 سال دیگر می توانیم در المپیک افتخار آفرینی کنیم. دنیامالی گفت تا 4 سال دیگر در بازی های آسیایی می درخشیم و خیلی ها خندیدند و گفتند وی از خارج این رشته آمده و این حرف ها را می زند، ولی دیدیم این پیش بینی محقق شد. حالا هم می گویم می توانیم در صورت حمایت، رنکینگ ایران را در المپیک ارتقا دهیم.

سهرابیان مطرح نمود: در یک سال گذشته و با شیوع کرونا مسابقات لغو شد و لیگ جای خالی رقابت ها را برای قایقرانان پر کرد. در سال 99 در 8 رشته قهرمانی کشو برگزار گردید و 6 رشته پخش زنده داشتیم و امروز زنان و مردان ما با شخصیت بالای خود یک نمایش زیبا را در رسانه ملی داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سهرابیان: قایقرانی حمایت گردد، می تواند رنکینگ ایران در المپیک را ارتقا بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: قایقرانی حمایت گردد، می تواند رنکینگ ایران در المپیک را ارتقا بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید