شیائومی می بند 7 پرو با GPS داخلی و قیمت 60 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بیازیان، شیائومی ساعاتی قبل در کنار گوشی های سری 12S از مچ بند هوشمند می بند 7 پرو هم رونمایی کرد. این مچ بند از نمایشگر 1.64 اینچی بهره می برد که عریض تر از نمایشگر می بند 7 است. تراکم پیکسلی این نمایشگر 326 پیکسل در هر اینچ است که در نتیجه کیفیت بسیار خوبی را ارائه می نماید. این نمایشگر از رزولوشن 280 در 456 پیکسل بهره می برد که برای مقایسه باید بگوییم نمایشگر می بند 7 از رزولوشن 192 در 490 پشتیبانی می نماید.

شیائومی می بند 7 پرو با GPS داخلی و قیمت 60 دلار معرفی گردید

یکی از مهم ترین ویژگی های این مچ بند، بهره گیری آن از GPS داخلی است که بسیاری از مچ بند های هوشمند-مانند می بند 7-چنین مشخصه ای را ارائه نمی نمایند. بر روی بدنه یک سنسور برای تشخیص نور محیط هم تعبیه شده تا نمایشگر با توجه شرایط محیط اطراف بتواند روشنایی خود را کم و زیاد کند.

شیائومی برای این مچ بند 6 بند کلاسیک ارائه می دهد که هرکدام از آن ها 7 دلار قیمت دارند و کاربران برای خرید دو بند چرمی هم باید برای هرکدام 8.8 دلار بپردازند. شیائومی می بند 7 پرو می تواند در تمام ساعات شبانه روز اکسیژن خون و ضربان قلب را مورد آنالیز قرار دهد و در زمینه پایش خواب هم از امکانات زیادی بهره می برد.

از دیگر ویژگی های آن نباید پشتیبانی از 117 حالت ورزشی را از قلم بیندازیم. بدنه این مچ بند کاملا ضدآب است و با خیال راحت می توانید از آن بهره ببرید. شیائومی مدعی شده که در صورت استفاده معمولی، باتری آن 12 روز دوام می آورد و در صورت استفاده سنگین تا 6 روز نیازی به شارژ شدن نخواهد داشت. ضمناً کل فرایند شارژ هم فقط یک ساعت طول می کشد.

کاربران چینی برای خرید این گجت باید 60 دلار بپردازند و مدیران شیائومی هنوز در خصوص احتمال عرضه یا عدم عرضه این مچ بند در بازارهای جهانی صحبت نکرده اند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی می بند 7 پرو با GPS داخلی و قیمت 60 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می بند 7 پرو با GPS داخلی و قیمت 60 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید