ضدعفونی مستمر معابر برای مهار موج سوم کرونا

به گزارش وبلاگ بیازیان، شهردار منطقه 17 از اجرای اقدامات متنوع عملیاتی، آموزشی و ترویجی برای مهار موج سوم کرونا اطلاع داد و اضافه کرد: اقداماتی طراحی شده تا بتوانیم بر موج سوم کرونا غلبه کنیم و با کاهش میزان مبتلایان روبرو شویم که مهمترین آنها ضدعفونی مستمر معابر و اماکن شهری با استفاده از نیروی متخصص و داوطلب به همراه آموزش و ترویج فاصله گذاری اجتماعی هوشمند است.

ضدعفونی مستمر معابر برای مهار موج سوم کرونا

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی شهردار منطقه با اشاره به موج سوم بیماری کرونا که با شدت بیشتری در حال پیشروی است، گفت: در مورد موضوعات مربوط به کرونا اعضای تخصصی و عمومی ستاد مدیریت بحران جلساتی را به صورت ویدئو کنفرانس انجام دادند و دستورات لازم در این خصوص صادر شده است. دراین زمینه بندهایی که از قبل در ستاد مقابله با کرونای منطقه 17 وجود داشت فعال شد و کارگروه های پنچ گانه و شهرداران نواحی با جدیت بیشتری وارد کار شدند.

شهردار منطقه 17 با بیان اینکه پیش از این نیز این منطقه در بحث مبارزه با کرونا رتبه اول را کسب نموده اظهار داشت: در شرایط فعلی نیز تمهیدات و قوانین سختگیرانه ای وضع شده که اگر این موارد رعایت گردد در موج سوم کرونا نیز می توانیم با قدرت عمل نموده و کمترین مبتلا را در منطقه 17 داشته باشیم.

لطفی با بیان اینکه شورایاری ها نیز در این خصوص وارد عمل شده و در راه مقابله با موج سوم کرونا همکاری می نمایند تاکید نمود:از جمله اقدامات انجام شده این است که مواد ضد عفونی استاندارد با هماهنگی سپاه حبیب ابن مظاهر توزیع می گردد تا سلامت شهروندان عزیز تامین گردد.

او اضافه نمود: نیروهای داوطلب و کانونهای دوام و ایمنی ستاد بحران فعال شده و هر کدام در محله خودشان گروه به گروه فعالیت می نمایند و قرار است این شرایط تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد.

لطفی با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران منطقه 17 محوربندی معابر برای ضدعفونی را معین نموده و قرار است این اتفاق به صورت مستمر صورت بگیرد، گفت: با اعضای تخصصی مثل آتش نشانی و هلال احمر هماهنگی شده و قرار است ماشین های غول پیکر بار دیگردر سطح منطقه آغاز به فعالیت نمایند و ضمن ضدعفونی معابر برای آکادمی ها و مراکز درمانی نیز ضدعفونی صورت بگیرد.

او در خاتمه با اشاره به تهیه بسته های بهداشتی برای استفاده نیازمندان گفت: تعدادی بسته حاوی اقلام بهداشتی شامل ماسک،مواد ضدعفونی دست و سطوح و دستکش تهیه شده و با آنالیز های لازم در اختیار گروه های هدف قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ضدعفونی مستمر معابر برای مهار موج سوم کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی مستمر معابر برای مهار موج سوم کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید