عطایی: ملاقات با هنگ کنگ بازی تمرینی خوبی برای ملی پوشان ایران بود، شرایط تیم ملی والیبال قابل قبول است

به گزارش وبلاگ بیازیان، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درباره رقابت های قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان نمود.

عطایی: ملاقات با هنگ کنگ بازی تمرینی خوبی برای ملی پوشان ایران بود، شرایط تیم ملی والیبال قابل قبول است

به گزارش ، به نقل از فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از ملاقات با تیم هنگ کنگ در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن، گفت: در همه تورنمنت ها بازی اول به علت عدم شناخت تیم ها از یکدیگر سخت است. البته این ملاقات برای ایران از این لحاظ سخت بود که اطلاعاتی از هنگ کنگ نداشتیم و نمی توانستیم برنامه خاصی را برابر این تیم اجرا کنیم.

او اضافه نمود: این ملاقات، بازی تمرینی خوبی برای تیم ایران بود. ترجیح دادم فشار بیشتری به بازیکنان وارد گردد که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم ملی والیبال به اهمیت آمادگی ذهنی بازیکنان اشاره و توضیح داد: تا این لحظه سعی کردیم تمرکز خود را روی آمادگی ذهنی و بعد از آن روی آمادگی فیزیکی بازیکنان بگذاریم. خوشبختانه شرایط فیزیکی بازیکنان به علت حضور تعدادی از آن ها در المپیک در حد مطلوبی است.

او تاکید نمود: از نظر من شرایط تیم ملی ایران قابل قبول است و کوشش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه) در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا با اقتدار سه بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و در صدر جدول گروه B نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عطایی: ملاقات با هنگ کنگ بازی تمرینی خوبی برای ملی پوشان ایران بود، شرایط تیم ملی والیبال قابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: ملاقات با هنگ کنگ بازی تمرینی خوبی برای ملی پوشان ایران بود، شرایط تیم ملی والیبال قابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید