تیم ملی در گروه ایده آلی قرار گرفته است، برای صعود باید جنگید

به گزارش وبلاگ بیازیان، سی و دومین دوره بازی های المپیک، سال آینده به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار می گردد. فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) گروه بندی مسابقات والیبال بازی های المپیک 2020 توکیو را بر اساس رده بندی جهانی اظهار داشت که تیم های ژاپن، لهستان، ایتالیا، کانادا، ایران و ونزوئلا در گروه نخست رقابت های مردان قرار دارند. تیم های برزیل، آمریکا، روسیه، آرژانتین، فرانسه و تونس نیز در گروه دوم مسابقات والیبال مردان المپیک به مصاف یکدیگر می فرایند.

تیم ملی در گروه ایده آلی قرار گرفته است، برای صعود باید جنگید

ناصر شهنازی کارشناس والیبال ایران در تبادل نظر با وبلاگ بیازیان درباره حریفان تیم ملی ایران در مرحله گروهی مسابقات المپیک 2020 گفت: گروه بندی تیم ایران ایده آل ترین گروه ممکن است چرا که بسیار حائز اهمیت است که ابتدا از گروهمان صعود کنیم. در گروه دوم شرایط کمی سخت تر است. الان شرایط برای ایران نسبت به گروه دوم راحت تر است.

کارشناس والیبال ادامه داد: پس از صعود از مرحله گروهی، در دور حذفی شرایط سخت تر خواهد شد ولی صعود از مرحله نخست برای تیم ملی اهمیت ویژه ای دارد. با این گروه بندی شرایط صعود را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که برای کسب نتایج بهتر نسبت به المپیک ریو چه باید کرد؟ گفت: حتما باید تیم الف و ب داشته باشیم. البته فدراسیون جهانی به تازگی تصویب نموده است تیم ها در لیگ ملت ها باید با 14 بازیکن شرکت نمایند. همین شرایط را سخت تر می کند. اعتقادم بر این است همانطور که داورزنی رئیس فدراسیون هم اعلام نموده است نباید بازیکنان اصلی را در لیگ ملت ها خسته کنیم و از تیم دوم بیش تر بازی بگیریم.

شهنازی تاکید نمود: تیم ملی باید با انرژی مضاعف در المپیک حاضر گردد. احتیاج است تا تیم ملی در اردوهای خوب حضور داشته باشد و بازی های تدارکاتی مناسبی با تیم های بزرگ جهان برگزار کند. اگر می خواهیم در المپیک پیروز باشیم باید 5-6 بازی تدارکاتی خوب در برنامه داشته باشیم.

کارشناس والیبال با اشاره به گروه ایران ادامه داد: گروه ایران خیلی هم راحت نیست و تیم های ایتالیا، لهستان، کانادا و ژاپن از تیم های بزرگ جهان به شمار می فرایند. شاید ونزوئلا کمی به نسبت بقیه ضعیف تر باشد ولی برای صعود جنگ خواهیم داشت. بنابراین باید شرایط ایده آلی برای تیم ملی فراهم کنیم و با آمادگی صد درصدی شرکت کنیم.

شهنازی درباره بازی روز یکشنبه سایپا مقابل خاتم اردکان نیز گفت: به جدول نگاه نمی کنیم. درست است که خاتم در قعر جدول قرار گرفته است ولی این تیم بازیکنان بزرگی دارد. بازی راحتی مقابل این تیم نداریم. برای دریافت 3 امتیاز و پیروزی به اردکان می رویم و باید به خوبی بازی کنیم. تمام توانمان را خواهیم گذاشت تا از کورس تیم های بالای جدول عقب نمانیم.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم لیگ پرفشار سال جاری آسیبی به بازیکنان وارد نکند و به سلامت مسابقات به خاتمه برسد تا بازیکنان بدون مشکل در اختیار تیم ملی قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی در گروه ایده آلی قرار گرفته است، برای صعود باید جنگید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی در گروه ایده آلی قرار گرفته است، برای صعود باید جنگید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید