عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آینده انجام می گردد

به گزارش وبلاگ بیازیان، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: با پیگیری های اجرا شده عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آینده انجام می گردد و این نیز براساس وعده شرکت ملی گاز است.

عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آینده انجام می گردد

عبدالناصر درخشان در بازدید از پروژه های منطقه، به پیگیری های لازم برای گازرسانی به شهر های حوزه انتخابیه اشاره نمود و اضافه کرد: با پیگیری های اجرا شده عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آینده انجام می گردد و این نیز براساس وعده شرکت ملی گاز است.

وی اضافه کرد: بعلاوه مرحله مطالعات موضوع گاز رسانی به شهر راسک و پیشین آغاز شده است و امیدوارم این اقدام نیز سریعاً انجام گردد تا مردم این دیار نگرانی و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس عنوان نمود: در این ماه های اخیر پیگیری هایی برای انجام عملیات گازرسانی به شهر های مختلف حوزه انتخابیه اجرا شده و در این رابطه نیز از هیچ تلاشی دریغ نکردم لذا امیدوارم دوستان وزارت نفت در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد یک تحول در منطقه باشیم.

وبلاگ بیازیان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آینده انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آینده انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید