فریبا نادری وقتی خیلی زشت بود !

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرنگاران: مخاطبان عکس فریبا نادری را پیش از عمل های زیبایی و فیلتر با الان او مقایسه کردند.

فریبا نادری وقتی خیلی زشت بود !

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران، بازیگر است.فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که از جلوی دوربین فعالیت خود را آغاز کرد. فریبا نادری سپس بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج نموده و حالا یک دختر هم دارد. فریبا نادری را پیش از عمل زیبایی می بینید.

به گزارش وبلاگ بیازیان، بعضی از مخاطبان خوش ذوق عکس فریبا نادری را پیش از عمل زیبایی و فیلتر های مختلف با عکس های نو او مقایسه کردند.

دفاع فریبا نادری از چند همسری مردان

فریبا نادری بازیگر مطرح در یک ویدئو حرفهایی جنجالی درباره چند همسری مردان و موضع گیری نسبت به زنان مطرح نموده است که باعث حواشی نوی شده است.

فریبا نادری در بخشی از این ویدئو می گوید چند همسری (یعنی اینکه یک فرد چند بار طلاق بگیرد و دوباره ازدواج کند) را قبول دارد ولی اینکه همزمان چند همسر داشته باشد را نه چون نمی تواند خرج آنها را به صورت مساوی پرداخت کند.

البته شاید بعضی خانم ها این را دوست داشته باشند.

نگرانی فریبا نادری برای فروش کم رستورانش

فریبا نادری هم مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر شغل دوم دارد و راه های درآمدی دیگری را امتحان می نماید. فریبا نادری قبلا هم درباره فقر مردم گفته بود که مردم دیگر پول ندارند که در رستوران او هزینه نمایند : نادری ادعا می نماید که همه قشرها شرایط اقتصادی بدی دارند و این را می توان از رستوران آمدن آنها حس کرد. نادری بازیگری ثروتمند است که خیلی از مردم اعتقاد دارند که به علت شوهر پولدارش است، او یک ویلای لاکچری و بزرگ در شمال کشور دارد که بیشتر اوقات تصاویری از آن منتشر می نماید. وی در پاسخ به سوال مردم درباره ویلایش به کنایه گفت : مردم ببخشند که ویلا دارم. او با حضور در سریال ستایش شبکه سه به معروفیت زیادی رسیده است.

منبع: رکنا

به "فریبا نادری وقتی خیلی زشت بود !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا نادری وقتی خیلی زشت بود !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید