لژیونر هندبال ایران: سازمان لالیگا مصمم به شروع لیگ است، مجوز 100 تماشاچی را داریم

به گزارش وبلاگ بیازیان، سعید برخورداری گفت: با وجود موج دوم کرونا در اسپانیا سازمان لالیگا مصمم به شروع مسابقات از این هفته است.

لژیونر هندبال ایران: سازمان لالیگا مصمم به شروع لیگ است، مجوز 100 تماشاچی را داریم

لژیونر هندبال ایران در مورد آغاز مسابقات فصل جدیدش در لیگ اسپانیا، گفت و گو با وبلاگ بیازیان اظهار کرد: بازی اول ما چهارشنبه این هفته 2 سپتامبر (12 شهریور) آغاز خواهد شد، البته این درصورتی است که در تست های اولیه مسئله ای وجود نداشته باشد و تست کسی مثبت نباشد. ان شاءالله قرار است اولین بازی چهارشنبه انجام گردد و امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش رود.

وی در مورد حضور تماشاچی در سالن مسابقات گفت: بستگی به قوانین هر استان دارد. تعدادش را استان و شرایطش معین می نماید، به ما اجازه حضور تنها 100 تماشاچی داده اند. البته بعضی استان ها 500 تماشاچی هم می توانند داشته باشند. همه تماشاچیان با فاصله گذاری زیاد و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در سالن حضور داشته باشند.

برخورداری در مورد شرایط شیوع کرونا در اسپانیا گفت: موج دوم آغاز شده ولی نسبت به موج اول تعداد مرگ و میر خیلی کم شده و شاید به یک دهم رسیده باشد. به لحاظ سیستم بهداشتی و درمانی خیلی زود توانستند سازگار شوند. مرگ و میر مثل موج اول نیست، ولی موج دوم آغاز شده و سخت گیری ها آغاز شده است. خیلی از مکان ها مثل رستوران ها تعطیل شده و محدودیت ها بیشتر شده است.

لژیونر هندبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا مسئله ای از بابت آغاز لیگ در موج دوم وجود ندارد، گفت: اتفاقا بین فدراسیون هندبال و سازمان لالیگا اسپانیا اختلاف نظر هست. این سازمان ها در تکاپو هستند و انگار قرار است دوباره جلسه ای برگزار گردد تا پروتکل هایی که برای انجام بازی ها ضروری است نهایی و 100 درصد گردد تا هیچ مسئله ای برای بازیکنان و عوامل ایجاد نگردد. فدراسیون هندبال اسپانیا هم معتقد است که دو هفته مسابقات به تعویق بیفتد تا موج دوم کمی رد گردد و بعد بازی ها آغاز گردد. چالشی بین دو سازمان هست ولی لالیگا به خاطر بحث اسپانسرینگ و باشگاه ها مصمم به آغاز مسابقات است و همه شرایط را فراهم نموده است . حتی به تلویزیون هم تاریخ برگزاری اعلام شده و لالیگا مصمم به انجام بازی ها است.

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در ادامه گفت: با این حال فردا قطعی اعلام خواهد شد که چه خواهند کرد. الان تعطیلات آخر هفته است و فدراسیون هندبال اسپانیا دیروز یک بیانیه صادر کرد و پیشنهاد تعویق دو هفته ای را داده است. باید ببینیم که فردا تصمیم نهایی چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لژیونر هندبال ایران: سازمان لالیگا مصمم به شروع لیگ است، مجوز 100 تماشاچی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر هندبال ایران: سازمان لالیگا مصمم به شروع لیگ است، مجوز 100 تماشاچی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید