هت تریک کابوس وار در انتظار پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ بیازیان، هم اکنون رسانه ها در حال تحلیل نکات مربوط به قرعه کشی هستند و طبیعتا موشکافی در مورد تیم های مدعی بیشتر است. اگر قرار باشد در مورد پرسپولیس حرف بزنیم، مشخصا باید سراغ برنامه این تیم در 3 هفته آغازین فصل برویم؛ جایی که سرخ ها به ترتیب باید برابر ذوب آهن، فولاد و آلومینیوم اراک به میدان بروند. از این بین، مسابقات اول و سوم بیرون از خانه است، اما بازی دوم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. شاید روی کاغذ چنین برنامه ای خیلی هم سخت و واجد نکات عجیب و غریب به نظر نرسد، اما واقعیت این است که استارت پرسپولیس برای فصل تازه سخت تر از حد تصور است و یحیی گل محمدی باید با 3 کابوس فصل گذشته اش دیدار کند.

هت تریک کابوس وار در انتظار پرسپولیس؟

بازی با ذوب آهن در افتتاحیه فصل نو در شرایطی برگزار می شود که توقف سرخپوشان برابر این تیم در دور برگشت فصل گذشته یکی از مهم ترین عوامل عقب افتادن آن ها در کورس قهرمانی بود. هدایت ذوب آهن برعهده مهدی تارتار است و این مربی هر زمان رودرروی پرسپولیس قرار می گیرد، به خاطر فشار های غیرمنصفانه فضای مجازی انگیزه های مضاعف پیدا می کند. پارسال هم ذوب پیروز شد پرسپولیس را متوقف کند و البته در همین بازی بود که مصدومیت وحید امیری هم تشدید شد. پرسپولیس هفته دوم باید به مصاف فولاد برود؛ تیمی که مدعی مهمی در مسابقات این فصل محسوب می شود، تنها نماینده ایران در آسیا است و البته فصل گذشته با شکست قرمز ها در سوپرکاپ یک جام را از پرسپولیس گرفت. آن بازی عامل فشار های بسیار زیادی روی یحیی گل محمدی شد. بازی هفته سوم هم برابر آلومینیوم خواهد بود؛ تیمی که با پیروزی عجیب 3 گله در ورزشگاه آزادی، سرخپوشان را از جام حذفی کنار زد و نقدها از گل محمدی را به بالاترین حد ممکن از زمان بازگشت این مربی به پرسپولیس رساند.

در حقیقت 3 بازی آغازین پرسپولیس در فصل نو به نوعی در برابر 3 تیمی است که 3 جام از قرمز ها گرفتند. در عین حال امتیازگیری در این مسابقات اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که تجربه نشان می دهد یک آغاز خوب در لیگ ایران برای قهرمانی از نان شب هم واجب تر است. آیا یحیی و تیمش از این 3 بازی حیثیتی حداکثر امتیازات را می گیرند؟

همشهری

منبع: فرارو

به "هت تریک کابوس وار در انتظار پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هت تریک کابوس وار در انتظار پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید