مهدی المشاط: نام انقلاب یمن، استقلال و آزادی از قیمومیت است

به گزارش وبلاگ بیازیان، رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر تشدید تلاش ها برای خدمت به شهروندان این کشور اعلام کرد که نام انقلاب ما در یمن، استقلال و رهایی از قیمومیت است.

مهدی المشاط: نام انقلاب یمن، استقلال و آزادی از قیمومیت است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بیازیان به نقل از پایگاه خبری الجهته، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته در جلسه کابینه دولت نجات ملی یمن گفت که استقلال و آزادی از قیمومیت، نام انقلاب ما در یمن بوده و ما باید تا تحقق پیروزی به استقامت و پایداری خود ادامه دهیم.

وی در ادامه شرح داد، مسئولیت ما با توجه به همه فداکاری های ملت یمن این است که هر کدام در زمینه فعالیت خود برای تحقق دستاوردها تمرکز بیشتری داشته باشیم. نبرد در میدان جنگ برابر است با نبرد در مسئولیت که ما را ملزم به ادامه تلاش و اصلاح نهادهای دولتی برای خدمت به شهروندان می کند.

مهدی المشاط در ادامه گفت، به مناسبت جشن ملت ما در اعیاد انقلاب از همه وزیران دولت نجات می خواهم تا عملکرد خود را مرور و وضعیتشان را ارزیابی کنند و نکات موفقیت خود را تعمیم داده و جنبه های شکست را مورد بررسی قرار دهند.

وی اضافه کرد، همه باید بدانند که ما در شرایط استثنایی زندگی می کنیم و باید برای رسیدن به راه حل ها و ایجاد جایگزین ها با وجود همه دردها و چالش ها تلاش کنیم. ما اکنون در یک دو راهی قرار داریم؛ یا اینکه با وجود همه سختی ها کشور خود را بسازیم و یا اینکه تسلیم شویم، اما همه باید بدانند که بهای تسلیم شدن چیست.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه چاره ای جز ادامه مقابله با چالش ها و انجام اصلاحات و فعال سازی و پاکسازی موسسات دولتی تحت نام خدمت به شهروندان نداریم تاکید کرد، خدمت به شهروندان و کاهش رنج های آنها که نتیجه اقدامات خودسرانه ائتلاف متجاوز به سرکردگی آمریکاست، باید رکن اصلی هر مسئولیتی در این زمینه باشد.

وی اضافه کرد، ما منتظر گشایش و نجات از هیچ طرف خارجی نیستیم و در این جهت به تلاش ها و کمکهای فرزندان ملت خودمان و در راس آن دولت نجات ملی تکیه می کنیم. ما باید با وجود همه چالش هایی که کشورهای متجاوز علیه ملت یمن تحمیل کرده اند همه مسائل را به موفقیت تبدیل کنیم.

مهدی المشاط شرح داد، از نظر من فشارهایی که کشورهای متجاوز علیه ما وارد می کنند موثرترین انگیزه برای تولید و موفقیت و کسب دستاوردهای ما در همه زمینه هاست.

این مقام یمنی اضافه کرد، مسائل و موانع زیادی وجود دارد و ما از همه کارکنان دستگاه اداری که با وجود سختی ها و کمبود درآمد وظایف خود را انجام می دهند سپاسگزاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی المشاط: نام انقلاب یمن، استقلال و آزادی از قیمومیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی المشاط: نام انقلاب یمن، استقلال و آزادی از قیمومیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید