مورینیو: بهترین بودن یعنی قهرمانی در چمپیونزلیگ

به گزارش وبلاگ بیازیان، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است بردن لیگ قهرمانان اروپا به معنای بهترین بودن است.

مورینیو: بهترین بودن یعنی قهرمانی در چمپیونزلیگ

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بیازیان، ژوزه مورینیو یک مربی منحصر به فرد در جهانی فوتبال محسوب می گردد و به همین خاطر بسیاری او را با لقب آقای خاص می شناسند. مرد پرتغالی اولین بار در سال 2004 پیروز شد به شکل غیرمنتظره با پورتو به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و شش سال پس از آن در قامت سرمربی اینتر و با غلبه بر بایرن مونیخ یک بار دیگر این عنوان ارزشمند را تصاحب کرد.

ژوزه مورینیو حالا صحبت های جالبی پیرامون ارزش بالای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مطرح نموده و می گوید: بهترین بودن به معنای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. من همه چیز را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه نموده ام. پیروزی در مسابقات با ضربات پنالتی همیشه سخت است و شما کاملاً این موضوع را احساس می کنید.

گاهی اوقات مسابقات برگشت راستا های دیوانه واری را رقم می زند چرا که تیم ها با تمام توان خود بازی می نمایند.

ژوزه مورینیو در ادامه صحبت های خود پیرامون تاثیر تماشاگران در پیروزیت تیم ها نیز گفت: من واقعاً به قدرت طرفداران اعتقاد دارم. آنها تنها حامی نیستند بلکه بازی هم می نمایند.(اشاره به قدرت بالای طرفداران)

لازم به ذکر است ژوزه مورینیو در حالی این صحبت ها را مطرح نمود که شنبه شب دو تیم منچسترسیتی و چلسی در فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تمام طرفداران فوتبال در جهان منتظر شروع این مسابقه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مورینیو: بهترین بودن یعنی قهرمانی در چمپیونزلیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: بهترین بودن یعنی قهرمانی در چمپیونزلیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید