واکنش جالب اسکوچیچ به بازگشت کی روش ، باید به زودی با مهدی تاج صحبت کنم

به گزارش وبلاگ بیازیان، سرمربی تیم ملی نسبت به بازگشت مارلوس کی روش واکنش نشان داد.

واکنش جالب اسکوچیچ به بازگشت کی روش ، باید به زودی با مهدی تاج صحبت کنم

به گزارش وبلاگ بیازیان دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد اظهار کرد: تصمیم خوبی بود که کاپ جام جهانی به ایران بیاید و حق منطقی ما بود. همانطور که می دانید، این کاپ یکی از مشهورترین جام های دنیاست.

او درباره اردوهای تیم ملی گفت: ما تدارک لازم را دیده ایم و یک پیش اردو قبل از اردوی اتریش برگزار می کنیم. یک فهرست بزرگتر را به فدراسیون فوتبال داده ایم که دو بار کوچک می گردد، یک بار قبل از پیش اردو و یک بار پیش از اردوی اصلی.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا اروگوئه و سنگال با تیم های اصلی شان مقابل ایران بازی می نمایند؟ گفت: در خصوص کامل بودن تیم شان مطمئن نیستم ولی می توانند به ما یاری نمایند. قطعا ما فرار نمی کنیم.

اسکوچیچ درباره احتمال حضور کی روش در تیم ملی با توجه به گفته های تاج هم گفت : شما نگران پست من هستید ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تا به امروز صحبت و دیداری با مهدی تاج رئیس تازه فدراسیون فوتبال داشته است؟ گفت: خیر؛ امیدوارم که در یکی از همین روزها با تاج صحبت کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش جالب اسکوچیچ به بازگشت کی روش ، باید به زودی با مهدی تاج صحبت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب اسکوچیچ به بازگشت کی روش ، باید به زودی با مهدی تاج صحبت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید