پیروزی اورتون و چلسی در شب توقف منچسترسیتی مقابل لیدز

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرگزاری خبرنگاران- چهارمین برد متوالی تافی ها در فصل جاری لیگ برتر انگلیس در حالی به دست آمد که هامس رودریگز خوش درخشید و دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

پیروزی اورتون و چلسی در شب توقف منچسترسیتی مقابل لیدز

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ بیازیان، اورتون با نتیجه پرگل 4-2 از سد برایتون گذشت تا در آستانه دربی مرسی ساید برای یورگن کلوپ و شاگردانش خط و نشان بکشد. در روزی که علیرضا جهانبخش در ترکیب 18 نفره برایتون جایی نداشت، هامس رودریگز یک روز فوق العاده دیگر را سپری کرد. دومنیک کالورت لوین باز هم گلزنی کرد تا با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر جای گیرد.

- چلسی پیروز شد با درخشش خریدهای جدیدش با نتیجه 4-0 کریستال پالاس را در هم بکوبد، تا برای سایر مدعیان خط و نشان بکشد. چلسی اجازه هیچ حرکتی به کریستال پالاس نداد و در حمله ها کاملاً با برنامه عمل کرد، تا سه امتیاز ارزشمند در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس کسب کند و بحران پیش آمده را پشت سر بگذارد.

شرح گل ها:

چلسی 1-0 کریستال پالاس | بن چیلول (50): بن چیلول با یک شوت زیبا دروازه کریستال پالاس را گشود.

چلسی 2-0 کریستال پالاس | کورت زوما (66): ارسال زیبای بن چیلول با ضربه سر کورت زوما به گل دوم بدل شد.

چلسی 3-0 کریستال پالاس | جورجینیو (78): جورجینیو از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند.

چلسی 4-0 کریستال پالاس | جورجینیو (82): باز هم جورجینیو پنالتی به دست آمده روی خطا بر روی کای هاورتس را به گل تبدیل کرد.

- تیم پپ گواردیولا از سه بازی ابتدایی خود در فصل جدید فقط 4 امتیاز کسب کرده است. پپ گواردیولا در نبرد با تیم پر تلاش و توانای مارچلو بیلسا به تساوی رضایت داد. در این مسابقه که مملو از شوت بازیکنان به سمت دروازه حریف بود، لیدز یونایتد توانست در خانه خود، نایب قهرمان فصل قبل را متوقف کند. این فرصت خیلی خوبی را در اختیار لیورپول قرار می دهد تا اختلاف خود با سیتیزن ها را با کسب برد برابر استون ویلا به هشت امتیاز افزایش بدهد. حالا لیدز یونایتد باید خودش را برای بازی با وولورهمپتون و منچستر سیتی هم باید خودش را برای تقابل حساس با آرسنال آماده کند.

شرح گل ها:

لیدز یونایتد 0-1 منچستر سیتی؛ استرلینگ (17): تورس روی خط محوطه جریمه توپ را به استرلینگ رساند و این بازیکن پس از حرکت در عرض، با یک ضربه زیبای پای راست تیمش را پیش انداخت.

لیدز یونایتد 1-1 منچستر سیتی؛ رودریگو (59): کرنر ارسالی فیلیپس با دفع ناقص ادرسون به مندی برخورد کرد تا توپ در دهانه دروازه جلوی پای رودریگو بیافتد و او پیروز به زدن گل تساوی بخش شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی اورتون و چلسی در شب توقف منچسترسیتی مقابل لیدز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی اورتون و چلسی در شب توقف منچسترسیتی مقابل لیدز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید