HiPhi X و HiPhi Z چینی در اروپا

به گزارش وبلاگ بیازیان، هیومن هورایزنز (Human Horizons)، خودروساز لوکس چینی می گوید به زودی محصولاتش را در اروپا خواهد فروخت. مارک استانتون، بنیانگذار این شرکت به خبرگزاری رویترز گفت که کشورهایی در اروپا انتخاب شده که فروش ماشین های الکتریکی در آنها پر رونق است. قرار است ماه آینده نام این کشورها اعلام گردد.

HiPhi X و HiPhi Z چینی در اروپا

HiPhi Z

هیومن هورایزونز دو ماشین الکتریکی فراوری می نماید که با نام های فای (HiPhi) در بازار چین فروخته می گردد. آقای استانتون می گوید هدفش جلب خریداران اروپایی جوان و ثروتمند است که قاعدتا بنز و پورشه می خرند.

جلوی سرنشین کنار راننده یک نمایشگر بزرگ است

های فای امکانات لوکس و فن آوری های جدیدی را که با سلیقه مشتریان چینی سازگار است ارائه می دهد و هدفش رقابت با خودروسازان لوکس آلمانی و تسلا است. درهای های فای دستگیره ندارد و با تشخیص چهره راننده باز می شوند. درهای عقب دو تکه است و بخشی از آن رو به بالا باز می گردد تا سوار و پیاده شدن راحت تر باشد. ماشین های این شرکت با هر بار شارژ تا بیش از 690 کیلومتر حرکت می نماید.

HiPhi Z

HiPhi X

هیومن هورایزونز تازه ترین شرکت چینی است که میخواهد به بازار اروپا وارد گردد. پیش از این کارخانه، اکس پنگ، BYD، گریت وال و آی وی هم برنامه های خود را برای فروش ماشین در اروپا شروع نموده اند.

محصولات های فای با قیمت پایه 620 هزار یوان (حدود 90 هزار دلار) در چین فروخته می گردد. این شرکت می گوید در امسال میلادی بین چهار تا پنج هزار دستگاه ماشین فراوری می نماید.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "HiPhi X و HiPhi Z چینی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HiPhi X و HiPhi Z چینی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید