استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط هشدار کرونا نهاده شد

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل گفت: پیک دوم بیماری در استان آغاز شده و تعداد مراجعین به بیمارستان تقریبا 6 برابر شده و به تبع آن تعداد مبتلایان سیر صعودی دارد و باید بگویم که متاسفانه با این فرایند روزهای خوبی را پیش بینی نمی کنم.

استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط هشدار کرونا نهاده شد

دکتر سعید جاودان سیرت ضمن گرامی داشت حماسه پد خندق از کوشش های فرماندهی تیپ 48 فتح و مجموعه سپاه به جهت کوشش در کنترل کرونا ویروس و همکاری مداوم در گندزدایی مراکز درمانی و شهر تشکر و اضافه نمود: مردم قدرشناس، بخصوص حوزه درمان همواره حضور شما را در کنار خود احساس نموده و قدردان این همکاری ها و مساعدت ها هستند.

وی ضمن تشریح عملکرد مرکز تعیین کرونای استان و حوزه درمان توضیح داد: مردم باید بدانند که فرزندان آن ها در حوزه درمان تا پای جان و شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل اظهار کرد: مدارک و اسناد زیادی از موفقیت درمان بیمارانی وجود دارد که حتی بعضا دارای سن بالا و بیماری زمینه ای بودند و اگر مرگ و میر در استان کم هست یکی از دلایل آن همین کوشش های شبانه روزی همکاران ما درحوزه درمان است و همچنین کوشش های حوزه بهداشت در زمینه کنترل و غربالگری است، البته ما این را وظیفه خود می دانیم اما از مردم می خواهیم با توجه به اینکه در مورد کرونا در استان به مرز هشدار رسیدیم این بیماری را جدی بگیرند و مثل قبل همراه ما باشند.

جاودان سیرت تاکید نمود: پیک دوم بیماری در استان آغاز شده و تعداد مراجعین به بیمارستان تقریبا 6 برابر شده و به تبع آن تعداد مبتلایان سیر صعودی دارد و باید بگویم که متاسفانه با این فرایند روزهای خوبی را پیش بینی نمی کنم و باز از مردم استدعا دارم که از حضور در مراسمات و جشن های عروسی و تجمعات خودداری و در صورت حضور حتما از ماسک استفاده نمایند.

همچنین سردار حکمتیان راز، فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت سالگرد حماسه پد خندق 4 مرداد، که برگ زرینی در تاریخ پر افتخار این استان است اعلام کرد: شما امروز سرداران و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستید که وجود و کوشش شبانه روزی شما ما را یاد رشادت های همرزمانمان در حماسه پد خندق، رشادت های 8سال دفاع مقدس و همرزمان شهیدمان می اندازد و نه تنها ما که همه مردم قدردان زحمات کادر درمان هستند.

وی ادامه داد : کوشش ها و زحمات حوزه درمان را زیر نظر داشته و با تمام توان در کنار آن ها هستیم و عملکرد بی نظیر حوزه بهداشت و درمان استان باتوجه به آمار و ارقام سندی ماندگار بر تاریخ پر افتخار علوم پزشکی استان است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: مجموعه سپاه اعتقاد دارد که مردم ولی نعمت های آن ها هستند و هر چه برای مبارزه با ویروس کرونا انجام داده ایم کمترین بود و ما همواره اماده ایم که جانمان را برای وطن و مردم فدا کنیم.

به گزارش وبلاگ بیازیان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل، دکتر جاودان سیرت سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل با سردار حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 فتح ملاقات کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط هشدار کرونا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط هشدار کرونا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید