اقدامات لازم برای افزایش مقدار حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران انجام شود

به گزارش وبلاگ بیازیان، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: از شهردار محترم تهران می خواهم به قید فوریت، برای افزایش میزان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران مندرج در احکام کارگزینی ایشان، اقدام مناسب انجام پذیرد.

اقدامات لازم برای افزایش مقدار حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران انجام شود

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بیازیان، مهدی پیرهادی در جریان سی و سومین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری گفت: بعد از گفته های قبلی بنده پیرامون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران، از بدنه پرسنل، پیام های متعددی مبنی بر نگرانی آنان در تخصیص اضافه کار و عدم رعایت عدالت در توزیع آن از طریق برخی مدیران مربوطه، دریافت کردم.

وی ادامه داد: هر چند باید برای مسئله اضافه کاری، سازوکار و تمهیدات منصفانه ای از طریق متولیان امر، ایجاد شود تا هیچ یک از پرسنل، نگرانی بابت بی عدالتی و اِعمال سلیقه برخی مدیران را نداشته باشند و امر ترمیم و تکمیل حقوق این عزیزان محقق شود، اما نمی شود از مطالبه به حق کارکنان، غفلت کرد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: در سنوات گذشته، حقوق و مزایای کارمندان شهرداری تهران در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی بیشتر بود، ولی در حال حاضر علی رغم فشار سنگین کاری، مسائل عدیده معیشتی و اوضاع نابسامان مالی و البته در مقایسه با سایر نهاد های اجرایی از شرایط مناسبی برخوردار نیست و در سطح پایین تری واقع شده است.

پیرهادی تاکید کرد: از این رو از شهردار محترم تهران می خواهم به قید فوریت، برای افزایش اندازه حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران مندرج در احکام کارگزینی ایشان، اقدام مناسب انجام پذیرد.

وی اضافه کرد: آنچه مسلم است اصلاح احکام کارگزینی کارکنان شهرداری تهران علی رغم بار مالی است که طبیعتا خواهد داشت چرا که این اقدام به بهره وری بیشتر سیستم، تقویت تعلق سازمانی و در نهایت به خدمت رسانی مضاعف به شهروندان عزیز تهرانی منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اقدامات لازم برای افزایش مقدار حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران انجام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات لازم برای افزایش مقدار حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران انجام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید