ایمن سازی هزار نقطه از معابر منطقه 22

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 22 از اجرای طرح12 محله،12 روز در این منطقه اطلاع داد و گفت: این طرح در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با هدف ایمن سازی معابر در قالب طرح استقبال از بهار اجرا می گردد.

ایمن سازی هزار نقطه از معابر منطقه 22

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بیازیان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، وحید رضا محمدی در این باره گفت: در محدوده منطقه 22 بیش از 50 کیلومتر راستا بزرگراهی و آزادراه وجود دارد که در ایام نوروز حجم قابل توجهی از هموطنان از این معابر تردد دارند، به همین منظور ایمن سازی این محورها در طرح 12محله، 12 روز با موضوع استقبال از بهار به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های اجرا شده ایمن سازی ترافیکی یک هزار نقطه از منطقه به اجرا در خواهد آمد.

سید فرهاد خدا بخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 نیز بیان کرد: طبق پایش های اجرا شده یک هزار نقطه از منطقه 22 ایمن سازی می گردد که این طرح در مدت زمان 12 روز در 12 محله منطقه 22 در قالب 5 رویکرد شامل آموزش ترافیک، نگهداشت پایانه ها و سرپناه ایستگاه های اتوبوس، ساماندهی تجهیزات ترافیکی، ساماندهی ضربه گیرهای حفاظ های شهری و ترسیم علائم افقی به اجرا در می آید.

خدا بخشی اضافه کرد این طرح در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان و اجرای طرح های محله از سوی 12 تیم در مدت مورد نظر به اجرا در می آید تا عبور و مرور عابران پیاده و سرنشینان خودروها به سهولت صورت گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه22 اعلام کرد: برای اینکه به شکل دقیق تر طرح استقبال از بهار 1401 به اجرا در آید، شماره 09358356119 در اختیار شهروندان واقع شده است تا به وسیله نرم افزار واتساپ مسائل محله شان را در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام نمایند تا در نخستین فرصت نسبت به برطرف این مشکل اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایمن سازی هزار نقطه از معابر منطقه 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن سازی هزار نقطه از معابر منطقه 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید