با تیمی قدرتمند راهی توکیو می شویم ، سرباز کاراته ایران هستم

به گزارش وبلاگ بیازیان، بهمن عسگری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: بعد از پشت سر گذاشتن یک سال سخت و پر ترافیک به استراحت احتیاج داشتیم که تعویق المپیک این فرصت را در اختیار قرار داد. هر چند در این مدت تمرینات به صورت انفرادی پیگیری می شد ولی خدا را شکر اردوها پس از یک وقفه 9 ماهه شروع شد.

با تیمی قدرتمند راهی توکیو می شویم ، سرباز کاراته ایران هستم

وی اضافه کرد: با کوشش مسئولان فدراسیون پیروز شدیم یک اردوی هرچند کوتاه اما با کیفیت و هدفمند را پشت سربگذاریم. بدون شک تداوم این اردوها البته بعد از پشت سرگذاشتن پیک فعلی کرونا و تمرین در کنار سایر ملی پوشان و زیر نظر کادر فنی بالا رفتن آمادگی جسمانی را در پی خواهد داشت.

مرد المپیکی کاراته ایران ادامه داد: در کنار سایر نفرات ملی پوش در اردوها با جدیت بیشتر کوشش می کنم تا هم به اهداف خود دست پیدا کنم و هم در این راه سخت به سایر ملی پوشان یاری کنم. آرزوی من این است که برای همه اعضای تیم بهترین ها اتفاق بیفتد، همه آنها که شایسته هستند، سهمیه بگیرند و با تیمی قوی به سمت المپیک برویم.

عسگری در خصوص حضور در مسابقات پیش رو با توجه به کسب سهمیه گفت: سرباز تیم ملی هستم و هر چه کادر فنی تصمیم بگیرد اطاعات امر می کنم. تمرکز من بالابردن آمادگی بدنی، روحی و روانی است و حضور در مسابقات هم به این فرایند یاری می نماید. ان شاالله مسابقات باشد و من شرکت کنم که این می تواند برای برطرف نقاط ضعف و تقویت قوت خیلی به من یاری کند.

قهرمان کاراته دنیا در انتها به دوران ابتلاء به کرونا اشاره نمود و گفت: کرونای خفیفی بود، با قرنطینه و البته که با انرژی مثبت و خوبی که از مردم عزیز گرفتم، بهتر و بهتر شدم و به اردوها بازگشتم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با تیمی قدرتمند راهی توکیو می شویم ، سرباز کاراته ایران هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تیمی قدرتمند راهی توکیو می شویم ، سرباز کاراته ایران هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید