بیانیه شدید اللحن استقلال علیه پرسپولیس؛ چطور از عدالت حرف می زنید؟

به گزارش وبلاگ بیازیان، محمد نوری فر در پاسخ به بیانیه شب گذشته باشگاه پرسپولیس مدعی شد از این تیم بابت پرونده شکایت پدیده باید امتیاز کسر می شد که این اتفاق رخ نداده است.

بیانیه شدید اللحن استقلال علیه پرسپولیس؛ چطور از عدالت حرف می زنید؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بیازیان، بعد از تایید حکم کمیته انضباطی در پرونده شکایت از باشگاه گل گهر و 3 بر صفر شدن بازی های این تیم برابر استقلال، سپاهان و پیکان از سوی کمیته استیناف، باشگاه پرسپولیس شب گذشته با انتشار بیانیه ای نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

محمد نوری فر، در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس گفتگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال انجام داده که در ادامه آن را می خوانید: باشگاه رقیب با انتشار یک بیانیه مداخله آمیز دیگر و استفاده از عنوان هایی مثل دست های پشت پرده و گرفتن امتیاز در خارج از زمین و به طور کلی تقلید کامل از جملات اعتراضی طرفداران استقلال و سایر تیم ها نسبت به این تیم خاص؛ در کوشش است ذهنیت عمومی علیه حمایت های مستمر اجرا شده از خود را از بین ببرد.

به طراحان این بیانیه ها که به اصطلاح کشتی گیران فن بدل می زنند، باید یادآور شد که قوی تر از بهانه های تان باشید و بیایید جنگیدن در شرایط برابر را تجربه کنید.

باشگاهی که همین حالا به علت تاخیر در پرداخت بدهی تیم پدیده باید با کسر امتیاز روبرو گردد یا به علت پرونده ریزه اسپور باید در لیگ دیگری به رقابت می پرداخت، چطور به خودش اجازه می دهد که از عدالت بگوید؟

خط به خط بیانیه اخیر باشگاه رقیب قابل پیگرد قانونی است و منتظر واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به این بیانیه مداخله آمیز هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیانیه شدید اللحن استقلال علیه پرسپولیس؛ چطور از عدالت حرف می زنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه شدید اللحن استقلال علیه پرسپولیس؛ چطور از عدالت حرف می زنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید