جالب ترین کارها در روزهای بارانی ، در یک روز بارانی چه کنیم

به گزارش وبلاگ بیازیان، همه ما علاقه داریم در طول سفرمان با آب و هوای معتدل، آسمان بدون ابر و نسیم خنک روبرو شویم و حس می کنیم اگر روزی هوا بارانی یا ابری باشد، سفرمان خراب شده و موقعیت ها و شانس های بسیاری را برای انواع ماجراجویی ها و خاطرات از دست داده اما حقیقتا این طور نیست. گاهی در سفر، هیچ چیز بهتر از هوای بد وجود ندارد. اشتباه فکر نکنید. ما هم از آب و هوای تابستانی و آفتاب خوشمان می آید اما وقتی که باران در حال باریدن است، از فرصت استراحت دادن به خود و آرامتر کردن سفر و لحظه های خود لذت می بریم. کارهای جالب متنوعی وجود دارند که می توانید آن ها را در خانه انجام دهید: کمی بیشتر بخوابید و استراحت کنید، یک کتاب خوب بخوانید و یک فنجان کاکائوی داغ بنوشید، تصاویر آخرین سفر خود را مرتب کنید، از یک حمام داغ لذت ببرید، یک لحظه عاشقانه و صمیمی خاطره انگیز با شریک زندگی خود داشته باشید و یا اصلا هیچ کاری انجام ندهید (درست مثل ایتالیایی ها). این آخرین پیشنهاد، سخت ترین چالش در بین جالب ترین کارها در روزهای بارانی برای افراد فعال و پر جنب و جوش است. بنابراین اگر فکر می کنید از پس برترین کارها در روزهای بارانی بر نمی آیید، با ما همراه باشید و پیشنهادات ما را برای برترین کارها در روزهای بارانی بخوانید.

جالب ترین کارها در روزهای بارانی ، در یک روز بارانی چه کنیم

به یک موزه یا گالری هنری بروید

مطمئنا از همه موزه ها و گالری ها بازدید ننموده و نکته مثبت دیگر این است که درون این بناهای سرپوشیده، بارانی در کار نیست. به علاوه در بین برترین کارها در روزهای بارانی، بازدید از گالری ها و موزه ها با اپلیکیشن های مختلفی که داستان نقاشی ها، مجسمه ها و آثار هنری مختلف را به طور کامل برایتان بازگو می نمایند، بسیار هیجان انگیز و جالب شده است.

از یک غار بازدید کنید

گشت و گذار در غارها در بین برترین کارها در روزهای بارانی، یک راه عالی برای لذت بردن از طبیعت، حتی در هوای بد و بارانی است. درون غارها هم بارانی نمی بارد که جلوی این گشت و گذار شما را بگیرد.

به یک سفر جاده ای ناگهانی بروید یا سوار قطار شوید

یک سبد غذا و خوراکی سبک بردارید و به یک سفر جاده ای ناخواسته بروید یا سوار قطار شوید و از پشت پنجره های خیس از باران، به منظره ها زیبای اطراف در بین جالب ترین کارها در روزهای بارانی چشم بدوزید.

برای سفر آینده تان برنامه ریزی کنید

نمی توانید یک سفر ناگهانی و عجله ای داشته باشید؟! پس بنابراین برای سفر بعدیتان برنامه ریزی کنید. لیستی از مقاصد گردشگری رویایی تان بنویسید و تحقیقات خود را در خصوص آن ها از همان خانه و بدور از باران شروع کنید.

یک لیست موسیقی برای سفرهای خود تهیه کنید

با خلق یک لیست موسیقی نو به هارمونی سفر بعدی خود اضافه کنید. با دوستان خود دور هم جمع شوید و لیستی از آهنگ های عالی برای یک سفر به یاد ماندنی تهیه کنید. تجربه ثابت نموده که هماهنگ کردن سفر با آهنگ های نو و جالب، برترین راه برای خلق کردن خاطرات به یادماندنی تر در بین برترین کارها در روزهای بارانی است.

به یک چشمه آب گرم یا اسپا بروید

به خودتان یک جلسه آرامش و استراحت در یک چشمه آب گرم یا اسپا با یک ماساژ آرامش بخش و یک سونای داغ هدیه دهید. چرا که نه؟!

در برترین کافه یا رستوران شهر صبحانه یا عصرانه بخورید

از خوردن غذا، نوشیدن و بعدازظهرهای طولانی لذت می برید؟! پس به کافه مورد علاقه خود بروید و یکی از موارد نو منوی آن را امتحان کنید.

برای خود شیرینی بپزید

ممکن است در شیرینی پختن خبره نباشید، اما ممکن است دوستانتان در این کار مهارت داشته باشند. بنابراین از آن ها دعوت کنید به خانه شما بیایند و مشغول شیرینی پختن در آشپزخانه شوند و فقط سعی کنید کمکی هم به آن ها نموده باشید.

دوستانتان را دعوت کنید و یک شام خوشمزه بپزید

از آخرین سفرتان، دستور العمل های پخت غذاهای مختلف و هیجان انگیز را به یادگار آورده اید و یکی از دوستانتان به آشپزی علاقمند است؟! به نظر می رسد شما مواد لازم و ایده آل برای یک شب عالی پر از غذاهای کشوری که در نظر گرفته اید را در اختیار دارید. کافیست دوستانتان را دعوت کنید و با هم یک شام خوشمزه بخورید.

در یک ماراتن فیلمی شرکت کنید

ذرت بوداده، نوشیدنی، ارباب حلقه ها، بازی تاج و تخت، جنگ ستارگان و بسیاری امکانات و فیلم های دیگر، منتظر چه هستید؟!دوستانتان را دعوت کنید و با هم به تماشای فیلم و سریال بنشینید.

یک مهمانی پیژامه ای ترتیب بدهید

مهمانی شام یا تماشای فیلمتان می توانید به یک میهمانی پیژامه ای یا یک شب به یاد ماندنی خواب دسته جمعی تبدیل گردد. خوش بگذرد.

یک شب پر از بازی ترتیب بدهید

از بازی های تخته ای مختلف خود که مدت هاست استفاده ننموده اید، بهره ببرید یا در اینترنت در پی بازی های جالب بگردید، آن ها را دانلود کنید و از آن ها پرینت بگیرید. حتی اگر به میزان کافی خلاق باشید، می توانید خودتان هم به خلق بازی های مجذوب کننده بپردازید. آنگاه دوستان خود را دعوت کنید و بازی های مختلف را تجربه کنید.

به نزدیک ترین کتاب فروشی یا کافه کتابخانه بروید

شما می توانید در کنار دوستان خوبتان و کتاب های خوب، از نوشیدن یک فنجان قهوه در بین برترین کارها در روزهای بارانی لذت ببرید و درون کتاب های محبوب خود یادداشت بنویسید. حتما به یک کتاب فروشی یا کافه کتابخانه بروید و از زمان خود با دوستانتان لذت ببرید.

با دوستانتان یک فیلم کوتاه بسازید

این یک فرصت ایده آل برای هنرمند شدن و عمیق تر شدن است. از دوستانتان سوال های اساسی در خصوص زندگی بپرسید و پاسخ های آن ها را در فیلم ثبت کنید.

برای انجام یک کار خیریه داوطلب شوید

شما می توانید با بازدید از یک پناهگاه حیوانات یا خانه سالمندان به همراه گروهی از دوستانتان، آفتاب مهربانی خود را بر روز بارانی آن ها بپاشید. اگر به خانه سالمندان می روید، حتما کمی گل، کیک و شیرینی و نان خانگی همراه ببرید.

کاری خارق العاده انجام دهید

فعالیت های فوق العاده هیجان انگیزی وجود دارند که می توانید در مکان های سرپوشیده از انجام آن ها لذت ببرید. کارهایی مانند صخره نوردی، اسکیت روی یخ، پینت بال، مسابقه اتومبیل سواری یا حتی یوگا که حال شما را بهتر می نمایند.

چیزی نو یاد بگیرید

کلاس های آشپزی یا درس های سفالگری می توانند راه های عالی و لذت بخش برای فرار از هوای زمستانی باشند.

برای پیاده روی بیرون بروید و در گودال های آب بپرید

برای این کار هیجان انگیز، احتیاج به چکمه های لاستیکی عالی، یک بارانی و کودک درون قوی دارید تا بتوانید کمی شیطنت کنید و خوش بگذرانید.

عکاسی کنید

اگر بخواهیم جدی فکر کنیم، آب و هوای بد، ایده آل ترین و عالی ترین فرصت برای گرفتن عکس های فوق العاده است.

منبع: همگردی

به "جالب ترین کارها در روزهای بارانی ، در یک روز بارانی چه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جالب ترین کارها در روزهای بارانی ، در یک روز بارانی چه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید