حوادث رانندگی در شرق استان سمنان 2 کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش وبلاگ بیازیان، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پراید در محور های شرقی استان سمنان 2 کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت.

حوادث رانندگی در شرق استان سمنان 2 کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت

وبلاگ بیازیان از سمنان - فرحناز جان محمدی گفت: نخستین حادثه مقارن ظهر در 10 کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت سبزوار بر اثر واژگونی پراید روی داد که شش تن مصدوم شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود می گوید: سه مصدوم این واژگونی بصورت سرپایی مداوا شدند و دو مصدوم دیگر برای ادامه فرایند درمان به مراکز بیمارستانی سبزوار منتقل شدند.

جان محمدی می گوید: 19و 15 دقیقه هم واژگونی موتور سیکلت در ورودی شهر کلاته خیج گزارش شدکه از 2 جوان 18 ساله موتور سوار یک تن در سر صحنه حادثه براثر شدت جراحت جان باخت.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: کارشناسان اعزامی پایگاه امداد جاده ای اورژانس کلاته خیج برای نجات جان دومین جوان این حادثه کوشش بسیاری کردند که متاسفانه این فرد نیز بر اثر شدت جراحت حادثه در بیمارستان امام حسین (ع) این شهر و برغم کوشش پزشکان فوت کرد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 140 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک ففرایند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می نماید. بعلاوه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

محور های ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می گردد، یکی از پرترددترین راه های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود 20 میلیون تردد در این راستا انجام می گردد و حوادث مختلفی نیز در آن روی می دهد.

ح

وبلاگ بیازیان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حوادث رانندگی در شرق استان سمنان 2 کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوادث رانندگی در شرق استان سمنان 2 کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید