دلایل کوچ بازیگران به نمایش خانگی ، کرونا فعلا همه پروژه ها را تعطیل کرده است

به گزارش وبلاگ بیازیان، کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگاران به تحلیل رقابت شبکه نمایش خانگی با تلویزیون پرداخت و از نقش کاملا متفاوت خود در سلفی با دموکراسی 2 سخن گفت.

دلایل کوچ بازیگران به نمایش خانگی ، کرونا فعلا همه پروژه ها را تعطیل کرده است

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ بیازیان، کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های کاری اخیر خود به خبرنگار وبلاگ بیازیان گفت: فعلا که در این شرایط ویروس کرونا همه پروژه ها تعطیل شده و عملا کار خاصی انجام نمی دهم، ولی دو سه سینمایی آماده اکران دارم؛ سینمایی اعتراف با دور تند به کارگردانی آقای احمد کاوری، دختر ایران به کارگردانی آقای اشکذری که فیلم در دهه 60 می گذرد و حال و هوای آدم های آن دهه را روایت می کند .

تهامی همچنین در ادامه گفت: فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی 2 کاری از آقای عطشانی که در این فیلم نقشی کاملا متفاوت و متافیزیک را بازی می کنم. این فیلم جلوه های ویژه بصری فراوانی دارد و اولین اکران آن هم در جشنواره اخیر برلین بود و حالا آماده اکران در ایران خواهد شد.

کوروش تهامی، در ادامه با توجه به حضور خود در سریال دل که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، از رقابت این روزهای این رسانه با تلویزیون گفت: به هر حال کتمان پذیرایی نیست که تلویزیون در این پنج شیش سال اخیر با ریزش مخاطب روبرو بوده؛ خب تلویزیون باید به سلایق همه مخاطبین خود در ساعات مختلف شبانه روز اهمیت دهد و وقتی مثلا یک جوان پای تلویزیون می نشیند، انتظار دارد که برنامه های جذابی مشاهده کند.

وی ادامه داد: این موضوع مختص یک شبکه خاصی مثل نسیم نیست که یک سری برنامه ها و مسابقه های خاصی پخش کند، منظور من همه شبکه های تلویزیون است؛ در همه جای دنیا به خواست مخاطب احترام زیادی گذاشته می شود و متاسفانه در اینجا کمتر شاهد چنین رفتاری هستیم. به خاطر همین در این چند ساله برنامه های تلویزیون از یکنواختی خاصی برخوردار شد و ریزش مخاطبان خود را نیز به دنبال داشت.

وی اضافه نمود: در کنار آن شبکه نمایش خانگی راه افتاد که اتفاقا بودجه های خوبی هم برای کارهای خود کنار گذاشت که متاسفانه در تلویزیون از این بودجه ها خبری نیست و در این چند ساله پروژه های تلویزیون آنقدر به لحاظ مالی ضعیف بودند که راه را برای بازیگران در شبکه نمایش خانگی باز کردند؛ فکر کنید پروژه هایی با زمان اندک و فشردگی بالای کاری گاها 14 ساعت کار در طول روز و آورده مالی کم برای دست اندرکاران آن پروژه عملا کیفیت کار را پایین می آورد. به همین خاطر شاهد تولیدات ضعیفی بودیم و بازیگران درجه یک دیگر قبول نمی کردند در این کارها حضور پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دلایل کوچ بازیگران به نمایش خانگی ، کرونا فعلا همه پروژه ها را تعطیل کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل کوچ بازیگران به نمایش خانگی ، کرونا فعلا همه پروژه ها را تعطیل کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید