دومین جشنواره آبرنگ قرار است در نگارخانه های فرهنگسرای نیاوران برگزار گردد

به گزارش وبلاگ بیازیان، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، دومین جشنواره آبرنگ قرار است در نگارخانه های فرهنگسرای نیاوران برگزار گردد.

دومین جشنواره آبرنگ قرار است در نگارخانه های فرهنگسرای نیاوران برگزار گردد

دومین جشنواره بین المللی آبرنگ روز 17 فروردین 1403 از ساعت 16 در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد. بعلاوه به طور همزمان نمایشگاه انفرادی مائوری ویرتانن از کشور اکوادور نیز در نگارخانه شماره دو این مجموعه برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره بین المللی آبرنگ با همکاری نمایندگان جامعه بین المللی آبرنگ در ایران (IWS) مهسا مهدی زاده و سوگل قمسیانچی و صندوق اعتباری هنر برپا می گردد.

طی دومین جشنواره بین المللی آبرنگ قرار است حدود 150 اثر از آثاری که به وسیله هیأت داوران ایرانی و خارجی انتخاب شده است به نمایش گذاشته شوند. از بهمن نیکو، شاهین آروین، علی گلباز و شهریار وثوق، آتانور دوگان، آیشین کشکینر (ترکیه)، تره لوخرو (مکزیک)، آمیت کاپور (هند)، توهونگ نگوین (ویتنام) و مایکل سولوویو (کانادا) میتوان به عنوان هیات داوران این رویداد نام برد.

براساس آنچه که فرهنگسرای نیاوران اعلام نموده است، به منظور ارتقای سطح بصری و شناخت و آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان و هنرجویان با اساتید و پیشکسوتان هنر آبرنگ قرار است در روزهای 19 و 20 فروردین کارگاه های آموزشی علی گلباز و مائوری ویرتانن برگزار گردد.

دومین جشنواره بین المللی آبرنگ از 18 تا 21 فروردین در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد و علاقمندان به این هنر می توانند از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر از این جشنواره بازدید نمایند.

منبع: همگردی

به "دومین جشنواره آبرنگ قرار است در نگارخانه های فرهنگسرای نیاوران برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره آبرنگ قرار است در نگارخانه های فرهنگسرای نیاوران برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید