رسیدگی به 225 مورد تخلفات مربوط به شرکت ها در استان ایلام

به گزارش وبلاگ بیازیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از رسیدگی به تخلفات 225 پرونده مربوط به شرکت ها در کمیسیون ماده 11 و 12 در سال قبل اطلاع داد.

رسیدگی به 225 مورد تخلفات مربوط به شرکت ها در استان ایلام

به گفته آقای نورالله دلخواه به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقلی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون های مواد 11 و 12 استان ایلام به 82 مورد پرونده تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی رسیدگی شد که 38 مورد جریمه نقدی، 38 مورد از آن ها برائت و 2 مورد قطع خدمات یک ماهه و 4 مورد تذکر کتبی صادر شد.

او به 143 مورد تخلف رانندگان حمل ونقل برون شهری کالا و مسافر در سطح استان اشاره نمود و گفت: در سال گذشته در جلسه کمیسیون ماده 11 رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر 67 مورد تذکر کتبی، 21 مورد قطع خدمات یک ماهه و 55 مورد برائت بوده و احکام لازم برای آن ها صادر و اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده و نمونه تخلفات رانندگان عبارتنداز جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت شرایط، عدم رعایت ضوابط و مقررات جابه جایی بار های ترافیکی و.. بوده.

دلخواه گفت: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات به وسیله شرکت ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ گونه تخلفی در این حوزه نباشیم.

وبلاگ بیازیان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رسیدگی به 225 مورد تخلفات مربوط به شرکت ها در استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به 225 مورد تخلفات مربوط به شرکت ها در استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید