آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند صورت می گیرد.

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند

حمیدرضا شهرکی ثانوی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حاشیه دومین نشست سراسری ویدئو کنفرانسی درباره سفرهای نوروزی با میزبانی استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی اجرا شده، قرار است پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند شروع و 50 درصد حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی پیش فروش گردد.

وی بیان نمود: این اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به علت این است که اگر تصمیم هایی در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته گردد، تعهد و نارضایتی ایجاد نگردد.

شهرکی ثانوی یادآور شد: پیش از شیوع کرونا در نوروز 1398 بیش از هفت میلیون جابه جایی زمینی در کشور به ثبت رسید بر همین اساس سال جاری پیش بینی 10 درصد بالاتر از آن ظرفیت در نظر گرفته شد و بر همان اساس برنامه ریزی و پیش بینی ها انجام می گردد.

وی تاکید نمود: با وجود همه برنامه ریزی های اجرا شده، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بحث سفرهای نوروزی تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و پیش بینی لازم برای تغییرات احتمالی برنامه ها برای رقم زدن سفری ایمن و مطلوب برای مسافران لحاظ شده است.

وی ادامه داد: همه کوشش این سازمان فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز است.

شهرکی ثانوی اضافه کرد: در زمان حاضر 14 هزار دستگاه اتوبوس، 24 هزار مینی بوس و 30 هزار سواری پلاک عمومی به وسیله تشکل های صنفی، کانون ها و شرکت های حمل و نقل به نوعی در جهت خدمت قرار دارند.

وی ادامه داد: در جلسه های هماهنگی مختلف و با توجه به رایزنی های اجرا شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تأمین امکانات مصرفی رانندگان به نحوی مسائل و مسائل آنها رفع و اگر ناوگان احتیاج به تعمیرات دارد، انجام گردد.

شهرکی ثانوی اضافه کرد: در زمان حاضر بیش از 98 هزار راننده در بیش از 2 هزار و 400 شرکت حمل و نقل ساماندهی و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در شیوه نامه های نوروزی سال جاری برش های استانی در نظر گرفته می گردد، گفت: در این شیوه نامه ها برای رعایت حقوق مردم و جابجایی بین شهرهای استان به سفرهای درون استانی نگاه ویژه ای شده است.

به گفته شهرکی ثانوی، هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم است و کوشش این سازمان همیشه بر این است که با توجه به نظارت ها مردم برای داشتن سفری ایمن از وسیله نقلیه عمومی استفاده نمایند.

وی یادآور شد: فرایند رسیدگی و پاسخگویی به شکایت در اتوبوس ها نصب می گردد و مسافران می توانند به وسیله سامانه متمرکز راهداری و پلیس به وسیله شماره تلفن هایی که اعلام می گردد، تماس بگیرند یا پیامک ارسال نمایند.

منبع: همگردی

به "آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید