شکلات برای همه شعار یک برند اتریشی

به گزارش وبلاگ بیازیان، اگر به اتریش سفر نموده باشین چه در فرودگاه و چه در مغازه ها و سطح شهر حتما بیسکوئیت های ویفری منر Manner به چشمتون خورده و شاید خریداری هم نموده باشین. اگر هم به اتریش سفر نکردین باید به شما بگیم که این بیسکوئیت های خوشمزه یکی از معروفترین و پرطرفدارترین سوغات کشور اتریش هستن. اما ایده فراوری این ویفرهای خوشمزه چطور به فکر آقای منر رسیده را باهم میخونیم!

شکلات برای همه شعار یک برند اتریشی

به اتریش سفر کنید

به اروپا مقرون به صرفه سفر کنید!

مغازه ای کوچک در قلب وین

در سال 1890 Josef Manner، یک مغازه کوچک در قلب وین افتتاح کرد، که تنها فاصله کمی از کلیسای جامع سنت استفان داشت و بطور عمده شکلات و قهوه انجیر میفروخت. ژوزف از همون اول قصد داشت تا محصولات شکلاتی با کیفیت بهتر و قیمت پایین تر عرضه کنه. ژوزف منر میگفت: هر بچه ای که Kreuzer برای خرید محصول من خرج کنه نباید فقط اون رو به عنوان اسنک (میان وعده) بخوره، بلکه باید ارزش غذایی هم داشته باشه

وبلاگ بیازیان سفیر نوین

تاسیس شرکت CHOCOLADEN FABRIK JOSEF FABRIK به عنوان یک برند تجاری

ژوزف در سن 25 سالگی تصمیم گرفت خودش شکلات فراوری کنه، چراکه از کیفیت محصولاتی که از دیگر فراوری کننده ها خریداری میکرد راضی نبود. به همین علت اقدام به گرفتن license، مجوز و وسایل لازم برای راه اندازی یک کارگاه کوچک فراوری شکلات در منطقه 5 وین کرد.

از اول مارس سال 1890 او مالک نو Chocoladenfabrik Josef Manner بود.

شکلات برای همه

شکلات برای همه شعاری بود که از همان ابتدا برای این شرکت انتخاب شد.

از اوایل سال 1890، این شرکت به علت پیروزیت بزرگش مجبور به توسعه شد. فروشگاه tephansplatz و ساختمان کارخانه موجود در Wildenmanngasse به سرعت خیلی کوچک شد و فروخته شد. تا سال 1897، فروشنده سابق شیرینی فروشی با فراوری شکلات های خالص و واقعی و داشتن بیش از 100 کارمند در دفتر مرکزی این شرکت در هرنسالر کالمگاسسه (Hernalser Kulmgasse) به یک فراوریکننده اصلی شکلات تبدیل شد.

راهنمای سفر به اتریش به شما یاری میکنه تا راحت تر سفر کنید

ویفر Neapolitan به شماره 239

ویفر Manner که حتی به لطف تایید آرنولد شوارتزنگر، در هالیوود نیز به شرایط نمادین رسید، در سال 1898 در لیست کاتالوگ Manner با نام نسبتاً کاربردی ویفر ناپولیتن شماره 239 ثبت شد.

فندقی که برای پخش بین پنج لایه ویفر استفاده میشد، از ناحیه اطراف ناپل سرچشمه گرفته است.

Josef Manner & Comp AG نمونه ای نادر از یک شرکت اتریشی پیروز است که از زمان تأسیس تا به امروز عمدتاً متعلق به خانواده بوده است.

شراکت همواره هم بد نیست

پیروزیت سریع این شرکت، ژوزف منر را متقاعد کرد که زودتر شریک تجاری پیدا کند. وی آلفرد تلر، حسابدار فعال و باپشتکار خود را که در سومین سال اقتصادی خود به این شرکت پیوست و نیمی از سهام را در اختیار داشت، انتخاب کرد. اما در تاریخ 16 اکتبر 1900، دو سال پس از ایجاد ویفر منر، تلر سهم خود را به برادرزاده خود یوهان رودل فروخت. این پایه و اساس همکاری پیروز بین خانواده های منر و ریدل بود که تا امروز ادامه دارد.

Manner فراوری کننده شماره یک امپراطوری

پس از اینکه ساختمان کارخانه که از سال 1895 وجود داشت، توسعه یافت و خانه قدیمی والدین منر با یک ساختمان نو نو جایگزین شد، کمپانی Manner انتها پیروز شد در امپراطوری اتریش-مجارستان به یک فراوریکننده شیرینی شماره یک تبدیل گردد.

با توجه به چنین داستان پیروزیت آمیزی، طبیعی بود که مانند هر شرکت پررونق دیگری به عموم مردم فکر کند. 23 اکتبر سال 1913 انتها شرکت Josef Manner & Co. با نام Josef Manner & Comp AG به یک شرکت سهامداری تبدیل شد. این شرکت که در آن 3000 نفر مشغول به کار بودند، صاحب 60 اسب حمل و نقل بود و دارای پیشرفته ترین امکانات برای فراوری محصولات خود بود که به وسیله ژوزف منر و یوهان رودل که به وسیله چهار پسر و داماد او پشتیبانی میشد، اداره می شد.

بنیانگذار این شرکت یعنی Josef Manner در 5 می 1947 درگذشت.

نوار قرمز بسته بندی بیسکوئیت ها میراث ویفر اتریشی

در سال 1960 انتها شرکت منر جهشی را به عصر فناوری تحمیل کرد. عامل معین کننده برای این جهش یک نوآوری بود که هنوز هم از نظر تاریخ طراحی صنعتی مورد توجه است. بسته بندی فویل دوتایی آلومینیومی ویفرهای Manner، با نوار پارگی قرمز معمولی برای حفظ طعم و عطر ویفر طراحی شد.

بسته بندی نو نه تنها ماندگاری بیشتری را تضمین می نماید، بلکه باعث می گردد که باز کردن بسته بندی آسان تر گردد و از آن موقع تا به امروز یک طراحی کلاسیک اتریشی بوده است.

ادغام CASALI و NAPOLI به وسیله MERGER

در سال 1970 این شرکت با دومین شرکت بزرگ شیرینی سازی اتریشی، Napoli ، Ragendorfer & Co. ادغام شد و با افزودن مارک های Casali و ناپولی، منر توانست به سرعت دامنه خود را توسعه دهد و چندین محصول شیرین محبوب دیگر مانند موزهای شکلاتی Casali و Napoli Dragee Keksi فراوری کند.

گردش اقتصادی Josef Manner & Comp AG برای سال اقتصادی 2018 بالغ بر 209.9 میلیون یورو بوده است.

VICTOR SCHMIDT

در سال 2000 شرکت Victor Schmidt & Söhne GmbH به عنوان عضو خانواده Manner شرکتهایی با نام های Ildefonso و Victor Schmidt Austria Mozartkugeln تاسیس کرد.

منبع: https://www.manner.com/en-us/about-manner#event-227

منبع: ژیوار

به "شکلات برای همه شعار یک برند اتریشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکلات برای همه شعار یک برند اتریشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید