فتح آبادی: اقدام هیئت رئیسه برای برکناری عزیزی خادم جسورانه است، رضاییان از حاشیه های خودخواسته ضربه خورد

به گزارش وبلاگ بیازیان، بازیکن پیشین فوتبال ایران اقدام هیئت رئیسه برای برکناری عزیزی خادم را جسورانه خواند و گفت: اگر تخلف محرز شده باشد، سکوت جایز نیست.

فتح آبادی: اقدام هیئت رئیسه برای برکناری عزیزی خادم جسورانه است، رضاییان از حاشیه های خودخواسته ضربه خورد

غلامرضا فتح آبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بیازیان در مورد پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی گفت: پرسپولیس بازگشت خیلی خوبی بعد از بازی سوپرجام داشت و با توجه شکست مقابل فولاد و همینطور غیبت چند بازیکن مقابل نساجی، بازی خوبی انجام داد. نکته خوب این ملاقات، گل های زودهنگامی بود که پرسپولیس به ثمر رساندند و باعث شد شیرازه نساجی از هم پاشیده گردد و دیگر توان جبران نتیجه را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس چند هفته سخت را پیش رو دارد، مطرح کرد: چند ملاقات بعدی برای این تیم حیاتی است و اگر 4-3 هفته آینده را با موفقیت پشت سر بگذارد، شانس قهرمانی اش بیشتر می گردد. پرسپولیس باید در بازی با آلومینیوم، گل گهر و مس رفسنجان با تمرکز بالا و با حداقل اشتباه به میدان برود. این تیم سال جاری کار سختی برای قهرمانی خواهد داشت و شرایط به گونه ای است که 5-4 تیم بخت قهرمانی دارند هر چند اصلی ترین رقبای سرخپوشان برای قهرمانی استقلال و سپاهان هستند و این دو تیم کوشش زیادی خواهند کرد تا جلوی ششمین قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره بازگشت رامین رضاییان اظهار داشت: رضاییان را از زمانی در صبای قم بازی می کرد، می شناسم و در آن تیم شاگرد خودم بود. در آن سال ها البته رامین جوان تر بود و شیطنت و حاشیه بیشتری نسبت به الان داشت. او بیشتر از هر فرد دیگری از حاشیه هایی که برای خودش ایجاد کرد ضربه خورد و باعث شد تیم ملی را هم از دست بدهد. در حال حاضر با توجه به اینکه حدود یک ماه است که از شرایط مسابقه به دور است، کادرفنی باید با یک برنامه ریزی درست این بازیکن را آماده مسابقات کند. باید کم کم به رضاییان فرصت داده گردد تا هم به لحاظ بدنی آماده گردد و هم اینکه با سایر بازیکنان به هماهنگی صددرصد برسد. رامین به شرایط ایده آل برسد قطعاً می تواند به پرسپولیس یاری کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل عزیزی خادم گفت: اگر اعضای هیئت رئیسه به این اجماع رسیدند که تخلفی انجام شده، کارشان کاملاً درست و جسورانه بوده است. با استناد به اساسنامه فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه این قدرت و اجازه را دارند که با توجه به عملکرد رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم به عزل او بگیرند، یا اینکه خواهان تشکیل جلسه برای آنالیز شرایط باشند. اگر تخلف محرز شده باشد، سکوت جایز نیست و باید به این موضوع رسیدگی گردد و به اطلاع عموم هم برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتح آبادی: اقدام هیئت رئیسه برای برکناری عزیزی خادم جسورانه است، رضاییان از حاشیه های خودخواسته ضربه خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح آبادی: اقدام هیئت رئیسه برای برکناری عزیزی خادم جسورانه است، رضاییان از حاشیه های خودخواسته ضربه خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید