معرفی هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا ، 3 ستاره

به گزارش وبلاگ بیازیان، آشنایی با هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا | Locanda di San Martino - Hotel e Thermae

هتلی که امروز آن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا (Locanda di San Martino - Hotel e Thermae)، در شهر سیه نا، یکی از شهرهای کشور ایتالیا است. این هتل 3 ستاره در یکی از ساختمان های سنگی و تاریخی این شهر قرار گرفته است که در آثار میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور ایتالیا و شهر سیه نا سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید و می خواهید تا هزینه های خود را مدیریت نمایید، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا را تا دیدنی های سیه نا را معرفی و آنالیز نماییم.

معرفی هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا ، 3 ستاره

خدمات رفاهی هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا

هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که مسافری به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو نموده بودند را دریافت نماید. پرسنل هتل همگی به زبان های رومانیایی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل، می توانند به این زبان ها مختلف با آنان ارتباط برقرار نمایند.

در هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا، مسافرانی که حیوان خانگی دارند نمی توانند آن را به همراه خود داشته باشند. اگر به همراه خود فرزندتان را می برید، باید بدانید که با این که اتاق های این هتل ظرفیت معلومی دارد اما از فرزندان شما به همراهتان استقبال می نمایند.

اگر فرزندتان زیر 2 سال است، باید به ازای هر کدام از فرزندتان شبی 10 یورو پرداخت نمایید. اگر هم سن آن ها از این بازه بیشتر باشد، برای هر کدام باید شبی 20 یورو بپردازید. در صورت احتیاج به تجهیزات بیشتر نیز باید با مدیریت هتل هماهنگ شوید.

از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، اتاق کنفراس، سالن تلویزیون، روزنامه صبح، خدمات خشکشویی با هزینه اضافی، حمل بار، اتاق ضد آلرژی، ویلچر، امکانات مناسب افراد کم توان و نا توان می باشد.

در این هتل استعمال دخانیات ممنوع است و برای آن فضای مخصوصی تعبیه نشده است. لابی این هتل در تمامی روز باز است. کلیه اتاق های این هتل 3 ستاره دارای دیوارهای ضد صدا هستند و همچنین اتاق مخصوص خانواده نیز در این هتل موجود است.

خدمات بسته بندی بارهای مسافران نیز در این هتل انجام می گیرد. در این هتل می توانید از اتاق کنفرانس، خدمات تجاری و صرافی آن استفاده نمایید. در این هتل در صورت احتیاج در هنگام رزرو اتاق، درخواست اتاقی با گاوصندوق کنید. اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که هتل دارای پارکینگ عمومی است و برای استفاده از آن احتیاجی به رزرو اختصاصی و از قبل ندارید.

در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها مسافران امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند. برای پذیرش در این هتل ساعت 14 بعد از ظهر و برای خروج باید از ساعت 7 تا 10:30 صبح اتاق را تحویل دهید. برای گروه های کسب و کاری که به این هتل سفر می نمایند، امکاناتی همچون دستگاه فکس و فتوکپی و همچنین سالن ملاقات در نظر گرفته شده است. همچنین در این هتل می توانید از خدمات شاتل داخلی و فرودگاهی هتل استفاده نمایید.

امکانات تفریحی هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا

در این هتل 3 ستاره می توانید از گزینه های تفریحی مختلفی که هتل در اختیار مراجعین و مسافرین خود می گذارد، استفاده نمایید. می توانید از هتل دوچرخه اجاره نمایید، در تورهای پیاده روی هتل شرکت نمایید، موتور سیکلت اجاره کنید و از کتابخانه هتل استفاده نمایید.

البته این ها تنها گزینه های شما در این هتل برای تفریح کردن نیست زیرا می توانید از استخرهای سر باز و سر پوشیده این هتل بهره ببرید، حمام سنتی ترکی را انتخاب نمایید، از خدمات ورزشی و باشگاه تناسب اندام استفاده نمایید و به سونا بروید.

در این هتل می توانید از وعده صبحانه استفاده نمایید و در عوض از سوپر مارکت ها و رستوران های بسیار زیادی که در اطراف این هتل موجود است، استفاده نمایید. می توانید از تراس آفتاب این هتل برای اوقات آرامش خود استفاده نمایید.

نوشیدنی های گرمی همچون؛ چای، قهوه، شکلات داغ و آب میوه را در این هتل می توانید نوش جان نمایید. صبحانه بوفه ای این هتل از غذای تازه پخته شده و کاپوچینوی ایتالیایی خوشمزه است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا از مبلمان چوبی، دیوار های سنگی، سقف هایی با لوسرهای شمعی و تراسی با منظره ای از شهر قدیمی سیه نا مجهز شده اند. هر کدام از اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون های صفحه تخت و ماهواره ای است.

تمامی اتاق های این هتل دارای دستگاه تصفیه و تنظیم هوا هستند که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند. تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله تمیز و در کل امکاناتی مدرن را در خود دارا می باشند. یکی از سوئیت هایی که دراین هتل برای مهمانان وجود دارد، سوئیت ماه عسل است که هتل آن رابا شرایط ویژه به عروس و دامادها پیشنهاد می دهد.

اتاق های هتل

  • اتاق های سوپریور دابل (Superior Double): مساحت این اتاق ها 19 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره و یا 2 تخت یک نفره است.
  • اتاق های استاندارد دابل (Standard Double): مساحت این اتاق ها 15 متر است و دارای یک تخت 2 نفره و یا 2 تخت یک نفره است.
  • سوئیت(Suite): مساحت این اتاق ها 35 متر است و دارای یک تخت 2 نفره و یا 2 تخت یک نفره است.
  • جونیور سوئیت (Junior Suite): مساحت این اتاق ها 28 متر است و دارای یک تخت 2 نفره است.
  • اتاق سینگل (Single): مساحت این اتاق ها 11 متر است و دارای یک تخت 1 نفره است.
  • آپارتمان (Apartment): مساحت این اتاق ها 70 متر است و دارای یک تخت 2 نفره و دو تخت 1 نفره است.

فاصله هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا تا جاذبه های سیه نا

  • پیزا دل کامپو: این محوطه 617 کیلومتر دورتر بوده که 6 ساعت با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کتابخانه پیکولومینی: این کتابخانه 662 کیلومتر دورتر بوده که 6 ساعت با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای سن گالگو: این کلیسا 617 کیلومتر دورتر بوده که 6 ساعت و 23 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • برج مانگیا: این برج 663 کیلومتر دورتر بوده که 6 ساعت و 38 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه اپرا: این موزه 20 کیلومتر دورتر بوده که 26 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه تاریخ طبیعی: این موزه 3 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • خانه سانتا کاترینا: این خانه 659 کیلومتر دورتر بوده که 6 ساعت و 33 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه شکنجه: این موزه 661 کیلومتر دورتر بوده که 6 ساعت و 35 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا

می توانید موقعیت مکانی هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، سیه نا، خیابان ویا فیورنتینی شماره 71

Via Fiorentini, 71, 75100 Matera MT, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل لوکاندا دی سان مارتینو سیه نا ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید